مشاوره و اجرا ذوب و ریخته گری در شهرک صنعتی پرند

Melting and casting-1
Melting and casting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.


ریخته‌ گری با توجه به مجموعه تجهیزاتی که در قالب گیری موثر هستند شامل موارد زیر می‌شود: ریخته‌گری در قالب ماسه ‌ای ، ریخته‌گری دقیق ، ریخته‌گری در قالب فلزی و با فشار کم ، دیزاماتیک ، ریخته‌گری در قالب فلزی و با فشار بالا ، ریخته‌گری به روش ریژه (قالب‌های فلزی) ، ریخته‌گری در قالب‌های کوبشی و غیره. هر یک از موارد فوق دارای کاربردی است.، که با توجه به میزان تولید قطعه، کیفیت مورد نظر آن، ابعاد و جنس قالب، از هر یک از این روشها است.فاده می‌شود

یکی از روش های تولید ، ریخته گری است.. ما با این روش می توانیم قطعات یا محصولات یا خدمات خود را ارائه کنیم اعم از وسایل تزیینی ، ظروف غذایی ، ساختمان سازی ، صنایع نظامی ، صنایع ماشین سازی ، صنایع فیلم سازی ، زیورآلات و&#; مورد است.فاده قرار می گیرد.

بدیهی است. که اهنهای به دست امده در این دوره را نمی توان به ریخته گری نسبت داد بلکه این اهنها در اثر پتک کاری بر روی اهن اسفنجی به دست امده است..با توجه به نقطه ذوب بالا( c) بدیهی است. که ذوب مستقیم اهن تا قرن نونزدهم امکان نبوده ولی در اواسط دوره اهن بر اثر افزایش کربن و پایین امدن نقطه ذوب (در چدنها) قطعات ریخته گری نیز به وجود امد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر