فروش رنگرزی و چاپ پارچه در تهران

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

مجموعه شهرداری تهران برای پیش‌بردن ماموریت‌ها و وظایف محوله علاوه بر هشت معاونت بالغ شصت سازمان، شرکت، مرکز و ستاد در زیر مجموعه خود دارد در این بخش مروری اجمالی بر برخی از مهم‌ترین شرکت‌های مدیریت شهری تهران خواهیم داشت.


چاپ صفحه در زمان سلسله‌ی سونگ در چین بین سال‌های تا پس از میلاد اختراع شد. این روش چاپ پارچه عبارت بود از چسباندن یک تکه ابریشم در وسط دو تکه کاغذ ضخیم که رنگ توسط ابریشم جذب و طرحی روی آن چاپ می‌شد. این روش در سراسر آسیا گسترش یافت. اما تا سال میلادی هرگز به اروپا نرسید. ساموئل سایمون این تکنیک چاپ را به ثبت رساند و گروهی از هنرمندان در نیویورک، شروع به آزمایش روی این تکنیک کردند. در نتیجه‌ی این تحقیقات و آزمایش‌ها، این روش به کمال رسید. در سال میلادی، این روند در میامی ادامه یافت.

این تاریخچه‎ در آسیا به قبل از اسکندر مقدونی باز می‌گردد. در سال قبل از میلاد مسیح، اسکندر به هند حمله کرد و منسوجات چاپ شده‌ی رنگارنگ را یافت. آن‌ها به کمک مهرهای چوبی این چاپ‌ها را انجام می‌دادند. این روش چاپ پارچه «چاپ بلوکی» نام داشت. بلوک‌های چوبی دارای نقوش حک شده‌ای بودند درست مانند مهرهای لاستیکی مدرن. رنگ، روی الگوها اعمال می‌شد و سپس با فشار بر روی پارچه، نقوش منتقل می‌شدند.

فرایند رنگرزی پارچه به الیاف جان دوباره می بخشد. انسان از ابتدا تا امروز به رنگ در محیط اطراف اهمیت زیادی داده و نمونه های این علاقه را به می توان در حصیرهای رنگی سال قبل از میلاد در مصر مشاهده نمود. علاوه براین، در فرش بافی های دوره هخامنشیان نیز رد پای این صنعت به چشم میخورد که همگی نشان دهنده اهمیت جایگاه رنگ در نساجی و فرش بافی می باشد. رنگرزی پارچه به مجموعه ای از فرآیندها گفته میشود که به کمک مواد رنگی و شیمیایی و همچنین تجهیزات، مواد رنگی بر روی الیاف و تار و پود پارچه قرار گرفته و اتصال محکم و با دوامی بین آنها ایجاد میشود. از دیگر تعاریفی که می توان برای رنگرزی یا صباغی ارائه داد، نفوذ مواد رنگزا به درون تار و پود پارچه های بافته شده یا الیاف در درجه حرارت مشخص می باشد. نوع مواد رنگزا و همچنین شیوه های به کار رفته برای انجام این کار با هم تفاوت زیادی دارد. در حالت کلی مواد مورد است.فاده در این حرفه شامل مواد رنگزا، کالای رنگرزی، مواد شیمیایی کمکی و ماشین آلات و تجهیزات می باشند که البته در حالت سنتی و صنعتی تفاوت هایی در آنها به چشم میخورد.



( فروش ) های دیگر