فروش رنگرزی و چاپ پارچه در رودهن

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

رستوران لاله صحرا یکی از معروف‌ترین رستوران‌های رودهن است. و در واقع شهرت آن به‌دلیل مشتری مداری مطلوب، ارائه خدمات سرویس دهی مناسب و هم چنین سرو غذاهای ایرانی باکیفیت و لذیذ است..  دکوراسیون داخلی رستوران هم از محیطی شیک و دوست داشتنی با تزئینات زیبا و دیوارهایی مملو از نقش و نگار برخوردار است.. منوی غذایی رستوران هم شامل انواع غذاهای کبابی، چلوکباب‌ها، جوجه کباب‌ها، ماهی، زرشک پلو، باقالی پلو و غذاهای خورشتی است..

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


همان‌طور که در صنعت نساجی نیاز به رنگرزی وجود دارد، چاپ نیز لازم است.. طراحان فشن باید دائما نوآوری داشته باشند. بنابراین طراحان و صنعتگران دنیای مد، با تفکر خلاقانه‌ی خود، پارچه‌هایی با طرح‌هایی متنوع خلق می‌کنند. برای این کار آن‌ها نیاز به کسب دانش کافی در رابطه با طراحی و چاپ دارند. امروزه با نمایش طرح چاپ بر روی کامپیوتر و پیاده‌سازی دیجیتال آن روی لباس، خروجی نهایی به راحتی قابل تصور است.. اهمیت و ضرورت چاپ بسیار بالاتر از رنگرزی است. چرا که  چاپ بر خلاف رنگرزی می‌تواند از رنگ‌های متنوعی برای اضافه کردن طرح بر روی پارچه است.فاده کند. به کمک چاپ می‌توان طرح دلخواه را روی پارچه پیاده کرد، در حالی که رنگرزی، تنها رنگی کردن تمام پارچه است..

در قرون وسطی، چاپ پارچه برای خلق متون مذهبی و آثار هنری مورد است.فاده قرار می‌گرفت. در دوره‌ی رنسانس، از چاپ برای ایجاد ملیله‌ها و پارچه‌های مجلل بهره گرفته می‌شد. در طول انقلاب صنعتی، چاپ پارچه تبدیل به یک فرآیند تولید انبوه شد و تغییرات تکنولوژی و ماشین‌‌آلات منجر به روی کار آمدن تکنیک‌ها و طرح‌های جدید چاپ شدند. در ادامه

چکيده : هدف از انجام اين بررسي ، مطالعه و امکان سنجي احداث واحد توليد آب ميوه (غير مربات) است. . در اين بررسي بازار فروش، واردات و صادرات ، واحد هاي فعال و در دست احداث , منابع تامين مواد اوليه و کليه ماشين الات و ساير امکانات مورد نياز براي احداث واحد به تفصيل شرح داده شده است.. طبق بررسي انجام شده احداث چنين واحدي نياز به سرمايه ثابتي حدود ١.١ ميليارد تومان دارد و هزينه هاي در گردش سالانه مورد نياز براي توليد و تامين منابع در حدود ٢٠ ميليون تومان برآورد شده است.. سرمايه گذاري اوليه طرح ظرف مدت ,١ سال برگشت مي يابد . احداث واحد در است.ان هايي نظير قزوين، آذربايجان شرقي، خراسان رضوي و كرمانشاه از مزيت نسبي برخوردار مي باشد.



( فروش ) های دیگر