فروش رنگرزی و چاپ پارچه در شرق تهران

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


صنعت نساجی از جمله اولین صنایع مدرنی است. که در ایران شروع به کار کرده است.. تاریخچه ی این موضوع به سال  ۸۵ میلادی باز می گردد که نخستین کارخانه جات نخ ریسی در کاشان و تهران افتتاح شدند. با این حساب همواره این صنعت نقش بسزایی در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال داشته است..

این تاریخچه‎ در آسیا به قبل از اسکندر مقدونی باز می‌گردد. در سال قبل از میلاد مسیح، اسکندر به هند حمله کرد و منسوجات چاپ شده‌ی رنگارنگ را یافت. آن‌ها به کمک مهرهای چوبی این چاپ‌ها را انجام می‌دادند. این روش چاپ پارچه «چاپ بلوکی» نام داشت. بلوک‌های چوبی دارای نقوش حک شده‌ای بودند درست مانند مهرهای لاستیکی مدرن. رنگ، روی الگوها اعمال می‌شد و سپس با فشار بر روی پارچه، نقوش منتقل می‌شدند.

تلاش ما در این وب‌سایت افزایش سطح آگاهی علمی و همچنین فراهم کردن منابع اطلاعاتی برای است.فاده در تحقیقات و پروژه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی می‌باشد، لذا سپاس‌گذار خواهیم بود اگر تا حد امکان از منابع سایت تنها جهت آشنایی است.فاده نمائید.



( فروش ) های دیگر