فروش رنگرزی و چاپ پارچه در شهر جدید اندیشه

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


به طور کلی چیپس میوه جات به میوههایی گفته میشود که قـسمت خـوراکی آن پـس رسـیدن بـه گونه طبیعی رطوبت فراوانی دارد و بخش اعظم این رطوبت با خشک کردن به شیوههاي گونـاگون بـراي افزایش عمر نگهداري یا کاربردهاي دیگر، از میوهها گرفته میشود. خشک کردن میوه جات یکی از روشهاي جلوگیري از فساد میکروبی آنهاسـت. در ایـن روش در اثـر کاهش میزان رطوبت، امکان فساد میکروبی بسیار کم میـشود و سـرعت دیگـر واکنـشهاي مـضر نیـز بـه مقدار قابل توجهی کم میشود.

در این بخش با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه آشنا خواهید شد . برای چاپ بر روی پارچه از مواد رنگزایی که دارای خواص متفاوت هستند است.فاده می شود . برای رنگرزی پارچه ، در مدت زمان طولانی پارچه به رنگ آغشته می شود ( ماده رنگزا به صورت مایع می باشد ) . برای چاپ روی پارچه ماده رنگ زا ( ماده رنگزا برای چاپ به صورت خمیر می باشد ، البته باید دارای حلالیت خوبی باشد ) در مدت زمان کوتاهی روی پارچه قرار می گیرد . برای چاپ روی پارچه روش های متنوعی وجود دارد که در طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه ارائه شده اند . کد های آیسیک مرتبط با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه عبارتند از :

محصولات مورد نظر طرح حاضر، تولید قطعات برنجی میباشد. این قطعات بـصورت شـیرآلات و قطعات مورد است.فاده در گاز رسانی انتخاب شده است.. شیرآلات گـاز رسـانی نـوعی خـاص از شـیرآلات بـشمار مـی آینـد کـه از دقـت بـسیار بـالائی برخوردار بوده و بعنوان قطع و وصل کننده جریان گاز مورد است.فاده قرار می گیرند. از نقطه نظر تنوع، قطعات و شیر آلات گازي به گروه هاي زیر طبقه بندي می گردند: · شیر ربع گرد در اندازه هاي مختلف · شیر دستی وسایل گاز سوز · شیرهاي کنترل چند کاره وسایل گاز سوز · قطعات و اتصالات هر کدام از شیرآلات فوق بر اساس موارد کاربرد تولید و مورد است.فاده قرار مـی گیرنـد کـه در ادامه توضیح لازم در مورد آنها ارائه خواهد شد. ذیلا نمونه هایی از آنها نشان داده شده است. .



( فروش ) های دیگر