فروش رنگرزی و چاپ پارچه در شهریار

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.


در این بخش با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه آشنا خواهید شد . برای چاپ بر روی پارچه از مواد رنگزایی که دارای خواص متفاوت هستند است.فاده می شود . برای رنگرزی پارچه ، در مدت زمان طولانی پارچه به رنگ آغشته می شود ( ماده رنگزا به صورت مایع می باشد ) . برای چاپ روی پارچه ماده رنگ زا ( ماده رنگزا برای چاپ به صورت خمیر می باشد ، البته باید دارای حلالیت خوبی باشد ) در مدت زمان کوتاهی روی پارچه قرار می گیرد . برای چاپ روی پارچه روش های متنوعی وجود دارد که در طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه ارائه شده اند . کد های آیسیک مرتبط با طرح توجیهی واحد رنگرزی و چاپ پارچه عبارتند از :

چینی‌ها نیز عقب نماندند و تمام تلاش خود را برای رسیدن به هندی‌ها به کار گرفتند و نوعی چاپ به نام «استنسیل» را معرفی کردند. این تکنیک به ژاپن منتقل شد و در آن‌جا بهبود یافت. سپس در سراسر جهان گسترش یافت و روش‌های چاپ باتیک، کراوات و شیپوری را به وجود آورد. در همین زمان؛ هندی‌ها، تکنیک‌های خود را در چاپ پارچه ارتقا بخشیدند و توانستند طرح‌های بسیار پیچیده و شگفت‌انگیزی روی پارچه‌ها اجرا کنند. آن‌ها این نوآوری خود را به آفریقا و اروپا صادر می‌کردند.

یکی دیگر از موادی که به رنگ اضافه می کنند، ماده دیسپرس کننده (Disperser) است.. این ماده برای نفوذ پذیری رنگ در عمق پارچه است.فاده می شود. اگر دیسپرس کننده به رنگ اضافه نشود، رنگ یک حالت سطحی بر روی پارچه دارد؛ اما با اضافه شدن این ماده رنگ به عمق تار و پود و بدنه نخ است.فاده شده در بافت پارچه به صورت کامل نفوذ می کند.



( فروش ) های دیگر