فروش رنگرزی و چاپ پارچه در قرچک

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 


صنعت نساجی از جمله اولین صنایع مدرنی است. که در ایران شروع به کار کرده است.. تاریخچه ی این موضوع به سال  ۸۵ میلادی باز می گردد که نخستین کارخانه جات نخ ریسی در کاشان و تهران افتتاح شدند. با این حساب همواره این صنعت نقش بسزایی در رشد اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال داشته است..

این روش یکی از قدیمی ترین شکل های شناخته رنگرزی پارچه برای انسان است.. منشاء این شیوه رنگرزی به جزیره جاوه اندونزی بر می گردد. در این روش، بخش هایی از مواد با موم پوشانده می شوند تا فقط مناطق بدون موم با رنگ سروکار داشته باشند. این عملیات چندین بار تکرار می شود و ممکن است. از چندین رنگ دیگر نیز برای ایجاد اثرات خارق العاده است.فاده گردد. در این شیوه رنگرزی، نقوش رنگارنگ، موجی یا مش به وجود می آیند که در چاپ های ماشینی از آنها تقلید می شود.

در اوایل قرن هفدهم، شرکت هند شرقی لباس‌های نخی چاپ شده را از هند به اروپا وارد کرد. در آن زمان چاپ پارچه‌ی هندی، یکی از بهترین‌ها در دنیا بود. با رنگ‌های پررنگ و طرح‌هایی که در برابر محو شدن مقاوم بودند، بسیار مورد توجه قرار گرفتند. اولین چاپ رنگی در حدود سال در اروپا گسترش یافت. اما در فرانسه و انگلیس، قوانینی در سال‌های و میلادی به تصویب رسیدند که بر اساس این قوانین واردات لباس‌های چاپ شده ممنوع شد تا به افزایش تولید داخلی کمک کند.



( فروش ) های دیگر