فروش رنگرزی و چاپ پارچه در ورامین

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از امامزاده‌های بسیار معروف و محبوب در بین شهروندان ورامینی، امامزاده جعفر در بخش پیشوای ورامین است.. این بنا محل دفن امام‌زاده جعفر الخواری فرزند امام موسی‌کاظم(ع) و برادر امام علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌باشد. بقعه‌ امامزاده جعفر در زمان سلطنت شاه طهماسب صفوی ساخته شد و از زیباترین تزئینات معماری اسلامی برخودار است..

بقعهٔ امام‌زاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محلهٔ کهنه گل قرار گرفته‌است. تاریخ بنای بقعه، سال هجری قمری است.. مقبره گنبد بزرگ آجری دارد و در بدنه‌اش هشت دریچهٔ مشبک ساخته شده‌است. صحن بنا به شکل برج، چهار کنج طاق‌نما دارد. در قسمت پایین دیوارهٔ صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌است.

قلعه ایرج (یا قلعه گبری)، با ارتفاع ۵ فوت و مساحتی بالغ بر هکتار ساخته شده و از آنجایی‌که این قلعه را منتسب به ایرج فرزند فریدون، یکی از چهره‌های اساطیری شاهنامه می‌دانند، این نام را برای آن برگزیده‌اند. باستان‌شناسان زیادی مثل ژان دیولافوا و کلایس بر روی این قلعه تحقیق کرده‌اند و ادعا کرده‌اند این قلعه با هیچ اثر خشتی دنیا قابل مقایسه نیست‌. برخی نیز این قلعه را همان دژ وارنا می‌دانند که در بخش «وندیداد» در کتاب زرتشتیان آمده است.‌. گفتنی است. که نام این قلعه به‌عنوان یکی از زیباترین وباشکوه‌ترین قلعه‌های ایران و جهان در سال در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.‌.


از این روش زمانی است.فاده می شود که رنگ و پارچه مقاومت کمی داشته باشند. چندین برش یا تکه از مواد به صورت سر به سر و موقت به هم دوخته می شوند، و به صورت یک زنجیره پیوسته از داخل رنگ عبور داده می شوند. این روش برای تولیدات انبوه قابل است.فاده است..

در قسمت پشت مخزن و دیگ بخار تانک هایی وجود دارد که در طول فرایند مقدار آب لازم را به مخزن اصلی انجام می دهد. بعد از تزریق آب مرحله بعد رساندن دما به درجه سانتیگراد است.. این دما باید حدودا تا دقیقه تداوم داشته باشد. بعد از یک ساعت نوبت به تزریق آب سرد خواهد رسید،هدف از تزریق آب سرد، سرد کردن حمام است.. بعد از سرد کردن حمام کالای رنگرزی را خارج کرده و شستشو می دهند. در رنگرزی پارچه به روش صنعتی از آمونیاک به عنوان تثبیت کننده رنگ است.فاده می کنند و برای خنثی کردن آن هم اسید است.یک بکار می رود.مرحله آخر در رنگرزی صنعتی شستن کالای رنگرزی با آب معمولی است.. این کار برای از بین بردن اسید روی کالا انجام میگیرد.برای آبگیری کالا حدودا یک ساعت و برای خشک کردن آن ساعت زمان لازم است.. بعد از خشک کردن نخ ها آماده بوده و می تواند روانه بازار شود.

کاربران گرامی، در این وب‌سایت تا حد امکان سعی کرده‌ایم تمام فایل‌ها را با نام پدیدآورندگان آن منتشر کنیم، لذا خواهشمندیم در صورتی که به هر دلیلی تمایلی به انتشار فایل خود در سحا‌فایل ندارید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدام کنیم.



( فروش ) های دیگر