فروش رنگرزی و چاپ پارچه در پیشوا

Fabric dyeing and printing-1
Fabric dyeing and printing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


هدف از انجام اين بررسي ، مطالعه و امکان سنجي احداث واحد توليد غذاي کودک ( شير سويا) است. . در اين بررسي بازار فروش، واردات و صادرات ، واحد هاي فعال و در دست احداث , منابع تامين مواد اوليه و کليه ماشين الات و ساير امکانات مورد نياز براي احداث واحد به تفصيل شرح داده شده است..

قدیمیترین اسناد مربوط به رنگرزی، متعلق به ۵ سال قبل از میلاد مسیح است.. در آن زمان رنگرزها کالاهای ابریشمی خود را به رنگهای مختلف رنگرزی میکردند. از این اسناد تاریخی میتوان نتیجه گرفت که رنگرزی در آن موقع یک کار معمول و متداول بوده است.. بوته رنگرزها، که بدون شک امروزه به عنوان گلرنگ شناخته شده در آن زمان برای ایجاد رنگهای قرمز و زرد برروی کالاهای نساجی به کار میرفته است.. از دیگر موارد رنگرزی طبیعی که طی دورههای بعد از آن است.فاده شده است. ارغوانی تایر (purple Tyriom (بود که برای رنگرزی شنل سزارها به کار میرفت. این ماده رنگزا، بسیار کمیاب بوده و از نوعی حلزون دریایی بدست میآمده است. . از زمان شروع تاریخ مدون در هندوستان، نیل است.خراج شده از گیاه نیل (tinctoria indigofera (و آلیزارین بدست آمده از ریشه روناس، برای رنگرزی مورد است.فاده قرار میگرفت. مقداری از این محصولات به کشور ایران صادر و از آنجا به کشورهای خاورمیانه پخش میشده است.. در آن زمان رنگرزها، گلهایی را که دارای مواد رنگی بودند با پودر تالک مخلوط کرده و در تهیه مواد آرایشی قرمز رنگ مورد است.فاده قرار میدادند . اکثر مواد رنگرزی که ریشه طبیعی داشته و در قرون وسطی به کار میرفتند قادر نبودند به تنهایی رنگ باثباتی را روی کالای نساجی ایجاد کنند، بدین خاطر الیاف را با مواد رنگزا همراه با نمکهای فلزی از قبیل سولفات مس، کلرید قلع، سولفات مضاعف آلومینیوم و کلسیم (زاج سفید) که به آنها دندانه میگویند، رنگرزی میکردند و بدین ترتیب ثبات رنگ روی کالا افزایش مییافت. یکی از متداولترین مواد رنگرزی طبیعی دندانهای که در آن زمان مورد مصرف قرار میگرفت، آلیزارین بود که از ریشه گیاه روناس بدست میآمده. این ماده به مقدار وسیعی در اروپا، ایران و هندوستان کشف می . شد این ماده در رنگرزی به همراه زاج سفید و سولفات آهن به کار رفته و از آن به ترتیب رنگهای قرمز و ارغوانی مایل به بنفش بروی کالا حاصل می . شد همچنین برای محصول رنگهای شکلاتی از مخلوطی از دندانههای زاج سفید و سولفات آهن است.فاده میکردند. یکی دیگر از مواد رنگرزی طبیعی که کاربرد خیلی زیادی داشت، ماده رنگزای است.خراج شده از درخت بقم بود و به مقدار زیاد در رنگرزی با دندانه کروم برای ایجاد رنگهای سیاه مورد است.فاده قرار میگرفت.

دلیل است.فاده از دستگاه ترموزول این است. که در روش قبلی که عملیات رنگرزی پارچه با فولارد انجام می شد، در برخی رنگ های تیره ممکن است. رنگرزی کیفیت مناسبی نداشته باشد و به اصطلاح رنگ ممکن است. کمی حالت بوری پیدا کند. به همین دلیل برای رنگرزی پارچه هایی که رنگ های تیره ای دارند، از دستگاه ترموزول است.فاده می شود. روش رنگرزی و نحوه کار دستگاه ترموزول دقیقاً مانند روش قبلی است. با این تفاوت که همه مراحل آن در یک محیط سربسته انجام می شود.



( فروش ) های دیگر