خریدوفروش زنراتور در اسلامشهر

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

در گذشته، اسلام شهر یکی از روستاهای شهر ری بود و نام آن روستای قاسم آباد شاهی بود. در زمان قاچار اسلامشهر بعنوان منزل گاه اردویی همایونی بوده است. و به ان قاسم آباد خالصه گفته میشد. از نظر قدمت، پیداشدن بقایای پایه های پل بر روی رودخانه حصارک پایین، و همچنین آثار باستانی مدفون شده در تپه هایی که در مجاورت آن قرار دارد، نشان از اهمیت تاریخی این منطقه دارد.

دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..


سلام، خسته نباشید. من یک موتور دارم که با مدار بسته چرخشی کار می کنه و نیازی به سوخت نداره. دور دوران شافت را می توان به دلخواه تنظیم کرد. برای یک خانه با دو یخچال، تلویزیون، کولر آبی و ۵ لامپ نیاز دارم. چه ژنراتوری لازم دارم؟ ممنون.

برای راه اندازی موتورهای دیزلی احتیاج به توان الکتریکی دارند تا بتوانند توانی را تولید کنند. به خاطر همین موضوع از منبع تغذیه برای راه اندازی موتور است.فاده میشود منبع تغذیه دارای انواع مختلفی است. و میتواند خود موتور یا به صورت باطری باشد.

ژنراتور های با ولتاژ بالا بدون نیاز به ترانسفورماتور افزاینده بطور مستقیم به شبکه قدرت متصل می گردد. ایده جدید بکار گرفته شده در این طرح است.فاده از کابل به عنوان سیم پیچ است.اتور می باشد. ژنراتور ولتاژ بالا برای هر کاربرد در نیروگاه های حرارتی و آبی مناسب می باشد. راندمان بالا، کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، تلفات کمتر، تاثیرات منفی کمتر بر محیط زیست (با توجه به مواد بکار رفته) از مزایای این نوع ژنراتور می باشد. ژنراتور ولتاژ بالا در مقایسه با ژنراتور های معمولی در ولتاژ بالا و جریان پائین کار می کند. ماکزیمم ولتاژ خروجی این ژنراتور با تکنولوژی کابل محدود می گردد که در حال حاضر با توجه به تکنولوژی بالای ساخت کابل ها می توان ولتاژ آن را تا سطح کیلو ولت طراحی نمود. هادی است.فاده شده در ژنراتور ولتاژ بالا بصورت دوار می باشد در حالیکه در ژنراتور های معمولی این هادی مثلثی است.. در نتیجه میدان الکتریکی در ژنراتور های ولتاژ بالا یکنواخت تر می باشد. ابعاد سیم پیچ بر اساس ولتاژ سیستم و ماکزیمم قدرت ژنراتور تعیین می گردد. در ژنراتور های ولتاژ بالا لایه خارجی کابل در تمام طول کابل زمین می گردد، این امر موجب می شود که میدان الکتریکی در طول کابل محدود گردد و دیگر مانند ژنراتور های معمولی نیاز به کنترل میدان در ناحیه انتهایی سیم پیچ نباشد.



( خریدوفروش ) های دیگر