فروش زنراتور در اسلامشهر

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .

یکی از ویژگی‌های تاریخی این شهرستان اختلاط فرهنگی و دینی است.؛ از مهم‌ترین مستندات این گفته، وجود قبرستان ارامنه در کمربندی این شهر بوده که قدمتی چند ده ساله داشته و امروزه نیز مراجعین فراوانی دارد. از شمال و جنوب و شرق و غرب کشور، از همه فرهنگ‌ها، گروه‌هایی در این شهرستان سکنی دارند.

آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).


شركت صنعتی ماه نیرو در سال ١٣٦٣ خورشیدی، با تولید ژنراتورهای برق مقیاس كوچك آغاز به كار كرد. در سال ١٣٧٠ با انتقال تكنولوژی و دانش فنی از شركت آلمانی AVK كه از مورد اطمینان ترین نام‌های صنعتی جهان است.، تولید ژنراتورهای سه فاز سنكرون از قدرت ٣٠ الی ٢٠ كیلووات آغاز شد. در سال‌های بعد با توسعه كارخانه تنوع تولیدات تا قدرت KVA ٣٠ افزایش یافت.

ژنراتور های ولت به ژنراتور هایی اتلاق می شوند که به صورت تکفاز با برق ولت شهری مقایسه می شوند به طور کلی موتور برق هایی با توان کوچک از کیلووات تا نهایتا کیلووات که با سوخت هایی نظیر بنزین، گازوئیل یا گازی شهری و مایع کار می کنند موجود می باشند که به صورت ولت برق شهری خروجی جریان می دهند

سلام، من یک دینام برق سه فاز کیلووات می خوام. می خواستم هم قیمت رو بدونم و هم ببینم این دستگاه بدون زغال بهتره یا زغالی؟ چون تا به حال نداشتم. برای دستگاه حفر چاه فاضلاب می خوام و رو تراکتور رومانی می خوام نصب کنم. کوبله نباشه دو سر تسمه ای می خوام ممنون.



( فروش ) های دیگر