اجاره زنراتور در بهارستان

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.

بهارستان در کیلومتری جنوب شرق اصفهان و در مسیر جاده اصفهان-شیراز قرار دارد.شهر بهارستان موقعیت بسیار عالی که در کنار جاده اصفهان به شیراز وکنار گذر شرق اصفهان هست وتا سال مترو افتتاح می شود وآب وهوای عالی دارد باآینده درخشان رو به پیشرفت

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.


موتور دیزل با مایع خنک کننده مقاوم تر از سایر موتور دیزل ها در بازار است.. موتور ژنراتوری که با سوخت دیزل (گازوئیل) کار می کند، از تزریق مستقیم سوخت است.فاده می کند. بنابراین نگرانی از بابت آتش سوزی مستقیم از موتور وجود ندارد. ذخیره سازی دیزل نسبتا ساده (خطرناک) است. چون سوختی با کمترین درجه آتش گیری است.. عمر ذخیره سازی دیزل از بقیه سوخت ها بیشتر است.. دیزل در تمام پمپ بنزین ها در دسترس است. و در قوطی یا بشکه محافظت می شود. هشدار های امنیتی برای موتور دیزل ژنراتور تفاوتی با دیگر موتور های دیزل ندارد. باید از قرار دادن دیزل ژنراتور در محیط های مرطوب اجتناب شود. ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتور ها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود.

سلام، خواستم ببینم تجهیز و راه‌اندازی یک ژنراتور برق برای مجتمع مسکونی حدود واحدی در بلوک فقط برای است.فاده در زمان قطعی برق شهر و تامین برق آسانسورها (هر بلوک آسانسور) و موتورخانه (پمپ آب) هر بلوک، حدوداً چقدر هزینه دارد؟ بقول معروف کلید تحویل...

موتورهای Brushed DC معمولا برای ساخت توربین های بادی خانگی است.فاده می شوند. در موتور Brushed DC، آهنربا های الکتریکی روی روتور با توان ورودی جابجاگر (Commutator) می چرخند. این عمل باعث ایجاد توان خروجی یکسو شده می شود. یک موتور Brushed DC می تواند راندمان خوبی تا % داشته باشد.



( اجاره ) های دیگر