خریدوفروش زنراتور در بومهن

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

از جاذبه‌های نزدیک به شهر رودهن، امامزاده سلطان مطهر است. که در مسیر جاده هراز و در فاصله ۵ کیلومتری شهر بومهن قرار گرفته است.. معماری بنای امامزاده مطهر دارای نقشه هشت ضلعی بوده و بنابر بر روایات، متعلق یکی از نوادگان امام صادق (ع) است.. در محوطه این بنا قبرهایی متعلق به دوران صفویه وجود دارد که متاسفانه تعدادی از آنها از بین رفته است..


به زبان ساده می‌­توان ژنراتور را به این صورت تعریف کرد که موتور ژنراتور برق با سوخت گازوئیل ( دیزل ژنراتور )، بنزین یا گاز، انرژی شیمیایی را به مکانیکی تبدیل کرده سپس توسط ژنراتور انرژی مکانیکی را به الکتریکی تبدیل می­‌کند و دارای متعلقات فرعی همچون سیستم سوخت، تابلو کنترل،کاناپی، تنظیم کننده ولتاژ، سیستم­‌های خنک کننده و اگزوز، سیستم روغن کاری و شارژر باتری، می­‌باشد.

سلام، من یک دینام برق سه فاز کیلووات می خوام. می خواستم هم قیمت رو بدونم و هم ببینم این دستگاه بدون زغال بهتره یا زغالی؟ چون تا به حال نداشتم. برای دستگاه حفر چاه فاضلاب می خوام و رو تراکتور رومانی می خوام نصب کنم. کوبله نباشه دو سر تسمه ای می خوام ممنون.

سلام، وقت بخیر. بنده یک ایده در مورد گسترش صنعت برق دارم. در صورت لزوم حاضرم تا توضیحات کامل ارائه بدهم. البته توضیح و تفسیر آن بسیار مفصل هست با چند خط نوشتن نمی شود توضیح داد. در صورت تمایل حاضر به همکاری هستم. با تشکر و احترام.



( خریدوفروش ) های دیگر