فروش زنراتور در بومهن

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..

وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.


ازطرف دیگر موضوعات بسیار مهمی در بحث تکنولوژی ساخت ژنراتور برق وجود دارد که در عملکرد مورد انتظار و عمر مفید دستگاه و همچنین کاربری صحیح و است.فاده بهینه از آن موثر است. که در ادامه موارد مهم مربوط به ساخت دیزل ژنراتور و تجهیزات جانبی سفارشی آن ها را بررسی خواهیم کرد.

اولین سوال در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور میزان توان الکتریکی آن است.. T یعنی میزان توان ظاهری دستگاه (KVA یا کاوا) و توان اکتیو دستگاه (KW یا کیلووات) است.. این نوع اندازه گیری در دو نوع دستگاه مولد برق از جمله UPS ها (معمولا برای مصارف سبک مانند برق اضطراری سیستم های کامپیوتری) و همچنین ژنراتور های گازوئیلی (به منظور مصارف سنگین و حجیم مانند تامین برق خانه، بیمارستان و مصارف صنعتی) به کار می رود.

به این مثال توجه کنید: اگر یک تجارت خرده‌فروشی به طور متوسط دلار در ساعت درآمد داشته‌ باشد، ضرر درآمد در طول ساعات طولانی خاموشی بسیار زیاد خواهد بود. همین‌طور هزینه داشتن کارمندان بیکار در آن ساعات نیز وجود دارد. اما ژنراتورهای برقی دیزل، ریسک خاموشی را حذف می‌کند. با افزودن برتری مشغول بودن به کار، زمانی که رقیبان دچار خاموشی شده اند، تحلیل منافع مخارج نتایج بهتری را ارائه می‌کند. سرمایه‌گذاری برروی



( فروش ) های دیگر