فروش زنراتور در دماوند

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برخی اعتقاد دارند که دماوند آتشفشانی نیست. اما برخی دیگر معتقد هستند که آتشفشان دماوند فعال است. و خروج گاز و چشمه‌های آب‌گرم، علامت فعال بودن آن است.. دکتر مهدی زارع از متخصصانی است. که اعتقاد دارد دماوند یک کوه آتشفشانی فعال است..

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

بر روی قلّهٔ دماوند، لاشهٔ یخ‌زدهٔ چند حیوان دیده می‌شود. این لاشه‌ها چندین سال است. که در این مکان دیده می‌شوند و شامل حیواناتی مانند گوسفند و بز کوهی است.. دلیل راه‌یابی این حیوانات به قلهٔ کوه دماوند و مرگ آن‌ها به خوبی مشخص نیست؛ شاید به دلیل وجود


ژنراتور برق همانند موتور ژنراتور دارای اهمیت بسیار بالایی جهت تولید برق است. و درواقع منبع تولید الکتریسیته همین ژنراتور یا دینام است. که با به گردش درآمدن شفت خروجی ژنراتور توسط موتور در یک محفظه ی سیم پیچی شده انرژی الکتریسیته تولید می شود و موجب ایجاد جریان برق می کند.

شرکت فنی و مهندسی طلوع صنعت تاجیک از سال ۸۸ با هدف فعالیت در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های تولید و توزیع برق و مواردی از قبیل تاسیسات الکتریکی و مکانیکی واحدهای صنعتی، اتوماسیون، پست های MV و LV ، تاسیسات آبرسانی ، نیروگاههای تولیدات پراکنده مقیاس کوچک و برق اضطراری (دیزل ژنراتور) با حضور جمعی از کارشناسان، متخصصین و مهندسان برق و مکانیک شکل گرفت. نهایتا در سال شرکت رسما فعالیت های خود را علاوه بر ارایه خدمات مهندسی (طراحی، مشاوره و اجرا)، در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز پروژه های مذکور فعالیت می نماید.

با سلام من یک آپارتمان دو واحده دارم می خواهم یک ژنراتور بی صدا به عنوان برق اضطراری است.فاده کنم البته برای تامین برق حداقل یک کولر و یخچال و روشنایی در هر واحد را بشه با آن تامین کرد. لطفا بفرمایید چه دستگاه با چه قیمتی می توانم تهیه کنم. با سپاس



( فروش ) های دیگر