فروش زنراتور در دیزین

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تله‌کابین دره با ۵ متر ارتفاع و ۸ متر طول، در پیست برگزاری مسابقات مارپیچ بزرگ، مارپیچ کوچک و مسابقات سوپر قرار گرفت است.. آخرین تله‌کابین نیز، تله‌کابین چمن است. که ۵۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد و مسیر ارتباطی بین مدیریت و رستوران است..

رستوران اسنک بار، کلبه‌ای کوچک و صمیمی است. که درست روبه‌روی رستوران شله قرار دارد. این رستوران، با فضای دل‌نشینی که دارد، برای جمع‌های دوستانه و یک فنجان چایی دور هم بسیار مناسب است.. در میان روز اگر از سرما و اسکی خسته شدید، با سرزدن به این رستوران و امتحان کردن یکی از نوشیدنی‌های داغش می‌توانید دوباره انرژی خود را تجدید کنید و ادامه روز را باانرژی بیشتری سپری کنید.

اصلا پیست یعنی چی؟ اگر در فرهنگ لغات جست‌و‌جو کرده باشید متوجه شده‌اید که تعریف پیست در میان واژگان ما، یعنی میدان یا محوطه و محلی که برای ورزش یا رقص فراهم شده است.. حالا جدا از این تعریف کلی پیست، پیست اسکی دیزین نیز انواع مختلفی از پیست دارد که همین تنوع به ورزشکاران و اسکی بازان قدرت انتخاب بیشتری بخشیده است..


این رتبه بندی برای تمامی مدل های ژنراتور ها قابل است.فاده نمی باشد. کاربرد های عمومی برای ژنراتور هایی که بار یکسان پیوسته را تامین می کنند یا به صورت موازی با فیدر توان اصلی و دائم شبکه برای ماکزیمم سطح مجاز ساعت در سال. همچنین ممکن است. برای پشتیبانی / پیک شبکه (حتی از طریق اعمال برای ساعت در سال) مورد است.فاده قرار گیرد.

مولد های AC یا آلترناتور ها درست مثل مولد های DC براساس القاء الکترومغناطیس کار می کنند و شامل یک سیم پیچ آرمیچر و یک میدان مغناطیسی هستند. اما یک اختلاف مهم بین این دو وجود دارد. در ژنراتور های DC آرمیچر چرخیده می شود و سیستم میدان ثابت است. اما در آلترناتور ها آرایش بر عکس وجود دارد.

با توجه به پیشرفت های چشمگیر مهندسی برق، ژنراتور گازوئیلی در سطح وسیعی پیشرفت داشته و در اندازه های متنوع و با کاربرد های مختلفی در دسترس می باشند. ژنراتور های دیزلی با ظرفیت های کیلووات الی کیلووات برای مصارف خانگی در بازار به راحتی در دسترس هستند. در حالی که دیزل ژنراتور صنعتی با توان کیلووات الی مگاوات بصورت ثابت یا موبایل (نصب شده بر روی شاسی چرخ دار) عرضه می شود. از این رو، ژنراتور های گازوئیلی صنعتی اکثرا در مراکز بیمارستانی، ساختمان سازی و راهسازی، کشاورزی، مراکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین در است.خراج معادن است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر