فروش زنراتور در دیزین

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

پیست اسکی بین المللی دیزین که با بارش نخستین برف زمستانی و برف کوبی ایده آل برای است.فاده افراد حرفه ای، اعضای تیم ملی و اعضای سفارتخانه های مقیم داخل تهران می شود و افراد آماتور نمی توانند در آن محدوده اسکی بازی کنند، اگر دارای لوازم اسکی نیستید می توانید از فروشگاه مقابل پارکینگ تجهیزات مورد نیاز را خریداری یا اجاره کنید و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

دیزین، علاوه بر پیست اسکی و تفریحات زمستانی، امکانات و تفریحات دیگری نیز دارد. هرکدام از این تفریحات برای سلیقه‌ها و آدم‌های متفاوتی مناسب است.؛ بنابراین نگران این نباشید که اگر به دیزین آمدید، قرار است. بیکار بمانید. در اینجا، با تک‌تک تفریحات این دهکده آشنا می‌شویم.


سلام، من یک دینام برق سه فاز کیلووات می خوام. می خواستم هم قیمت رو بدونم و هم ببینم این دستگاه بدون زغال بهتره یا زغالی؟ چون تا به حال نداشتم. برای دستگاه حفر چاه فاضلاب می خوام و رو تراکتور رومانی می خوام نصب کنم. کوبله نباشه دو سر تسمه ای می خوام ممنون.

موتور دیزل با مایع خنک کننده مقاوم تر از سایر موتور دیزل ها در بازار است.. موتور ژنراتوری که با سوخت دیزل (گازوئیل) کار می کند، از تزریق مستقیم سوخت است.فاده می کند. بنابراین نگرانی از بابت آتش سوزی مستقیم از موتور وجود ندارد. ذخیره سازی دیزل نسبتا ساده (خطرناک) است. چون سوختی با کمترین درجه آتش گیری است.. عمر ذخیره سازی دیزل از بقیه سوخت ها بیشتر است.. دیزل در تمام پمپ بنزین ها در دسترس است. و در قوطی یا بشکه محافظت می شود. هشدار های امنیتی برای موتور دیزل ژنراتور تفاوتی با دیگر موتور های دیزل ندارد. باید از قرار دادن دیزل ژنراتور در محیط های مرطوب اجتناب شود. ملاحظاتی که باید برای ایمنی دیزل زنراتور ها در نظر گرفته شود نه تنها شامل ایمنی خود شما بلکه شامل ایمنی خود ژنراتور و موتور ژنراتور نیز می شود.

در برخی فیلتر ها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۵ میکرون تعبیه شده است.. این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود.) و تمیز یا تعویض نمود.



( فروش ) های دیگر