خریدوفروش زنراتور در شهر جدید اندیشه

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.


میزان مصرف دیزل ژنراتور ها به طور متوسط بین ١٩٠ گرم تا ٢٢٠ گرم گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است.. این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است.. مثال: اگر شما از یک دیزل ژنراتور کاوا است.فاده می کنید، که به طور متوسط کاوا بار مصرفی روی آن است.، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت ١٠ لیتر خواهد بود.

ژنراتور کوچک همان گونه که از نامش پیداست بیشتر جهت مصارف خانگی، آپارتمانی، ویلا، مغازه و ... مورد درخواست قرار می‌گیرد که با توجه به عدم آشنایی کامل کاربران این محصول با میزان مصرف و توان موردنیازشان اغلب با خریدهایی فراتر از مقدار لازم مواجه می‌شوند. یک ژنراتور کوچک همان

سلام، ما یک ساختمان با طبقه واحده داریم که واحدها برای سرماش و گرمایش از سیستم داکت اسپلیت که هر کدام عدد در مجموع داکت اسپلیت است.فاده می کنند، به همراه یک آسانسور نفره، عدد پمپ آب و . اسب و عدد جک پارکینگی و لامپ. نیاز به یک ژنراتور برای مواقع قطع برق داریم. به صورتی که برق واحدها کامل پشتیبانی شود. لطفا راهنمایی و مشاوره بفرمایید. چه توصیه ای برای تامین برق اضطراری دارید؟ با سپاس فراوان.



( خریدوفروش ) های دیگر