فروش زنراتور در شهر جدید اندیشه

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


سلام علیکم، ممنون از اطلاعات خوب و کاربردی شما، ما یک دیزل ژنراتور گازوئیلی kva در کارخانه داریم و قصد داریم آنرا بفروشیم و بجای آن یک دیزل گاز سوز بخریم. آیا این کار به صلاح است. یا نه؟ شما دیزل گازی هم تولید می کنید؟ مدل های گاز سوز با ظرفیت پایین هم پیدا می شود؟ با توجه به اینکه ما در محل ایستگاه گاز داریم اگر یک نیروگاه کوچک گازی ایجاد کنیم به صرفه خواهد بود می تونیم از شما مشاوره بگیریم؟ با تشکر و آرزوی موفقیت و بهروزی برای شما و همکاران گرامیتان

یکی از مهمترین و حساس ترین تصمیمات مسئولان واحد فنی برای تامین برق تاسیسات خود انتخاب مناسب یک ژنراتور گازوئیلی می باشد، زیرا در صورت عدم انتخاب مناسب یک مولد برق همانند ژنراتور دیزلی می تواند خسارت های جبران ناپذیری برای پروژه های در پی داشته باشد. یکی از دغدغه ها در انتخاب یک دیزل ژنراتور نوع کاربرد آنها است.. به عنوان مثال:

"ژنراتور ایویکو (IVECO)" یک برند ایتالیایی معروف در صنعت خودرو و موتورهای دیزلی است.. نتیجه موثر و کارآمد موتور "ایویکو" در تولید ژنراتور، این محصول را همرده با بهترین برندهای جهان در حوزه دیزل قرار داده است.. از این رو با توجه به کیفیت بالا و عملکرد بسیار قابل توجه این ژنراتور که منجر به اطمینان بخشی کامل در بکارگیری آن برای مصارف گوناگون شده است.، "شرکت آبیاران" نیز برای جلب رضایت مشتریان خود و امکان ارائه گارانتی تضمین عملکرد محصول، اقدام به تامین سری کامل انواع مدل ها و توان های مختلف این برند نموده است.



( فروش ) های دیگر