فروش زنراتور در شهر جدید اندیشه

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)


در ژنراتور سنکرون یک جریان DC به سیم پیچ روتور اعمال می گردد تا یک میدان مغناطیسی روتور تولید شود. سپس روتور مربوط به ژنراتور به وسیله محرک اصلی چرخانده می شود، تا یک میدان مغناطیسی دوار در ماشین بوجود آید. این میدان مغناطیسی، یک ولتاژ سه فاز را در سیم پیچ های استاتور ژنراتور القاء می کند.

این ژنراتورها در مقایسه با هزینه سوخت دیزلی، صرفه‌جویی فراوان در مصرف سوخت دارند. سایز کلی ژنراتور به دلیل است.فاده از موتور پرسرعت کوچک اغلب کوچک‌تر است.. وارسیلا یک کارخانه تولیدکننده ژنراتور نفت سنگین است.. این سوخت در گروه نفتی شماره یا قرار می‌گیرد و در هنگام انتخاب این نوع ژنراتور باید در دسترس بودن سوخت نفت سنگین در نظر گرفته شود.

تخلیه جزیی (Partial Discharge) در هیچ ناحیه ای از سیم پیچ وجود ندارد و ایمنی افراد بهره بردار و یا تعمیرکار افزایش می یابد. سربندی ها و اتصالات معمولا در فضای خالی در دسترس در محل انجام می گیرد، بنابراین محل این اتصالات در یک نیروگاه نسبت به نیروگاه دیگر متفاوت می باشد. اما در هر حال این اتصالات خارج از هسته است.اتور هستند. برای مثال اتصالات و سربندی ها ممکن است. زیر ژنراتور و یا خارج از قاب است.اتور (Stator Frame) انجام گیرد. بدین ترتیب اتصالات و سربندی ها، مشکلات ناشی از ارتعاشات و لرزش های بوجود آمده در ماشین های معمولی را نخواهند داشت.



( فروش ) های دیگر