اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بودهاست.
به گفته حسین بیگلری رئیس وقت اداره محیط زیست قدس فعالیت صنایع بزرگ و کوچک در شهرستان قدس در کنار مزایا، ثمرات و فرصتهای متعدد و بالقوهای که از منظر اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی در پی دارد، حاوی مخاطرات و تهدیداتی در عرصه زیستمحیطی نیز است.. وجود معدن شن و ماسه در این منطقه به صورت بالقوه مستعد ایجاد آلودگیهای زیستمحیطی است. که تا درصد این معادن از حیث رعایت اصول زیستمحیطی، است.انداردهای لازم را رعایت میکنند، لذا فعالیت معادن با آلایندگیهایی همراه بوده که در شهرستان قدس بخش عمده این آلودگیها ناشی از مسیرهای دسترسی و راههای مواصلاتی منتهی به معادن و تردد خودروهای سنگین و کامیونهای حمل مصالح و نخالههای ساختمانی است.. میزان آلایندگی هوای قدس در مقایسه با شهرستانهای همجوار (ملارد و شهریار) به مراتب سنگین تر و شدید تر است. که فعالیتهای صنعتی و تولیدی اشاره شده از یکسو و نزدیکی به پایتخت و تأثیرپذیری از هوای آلوده تهران نیز ضریب آلودگیها را تشدید کردهاست. یکی از معضلات اساسی ما در این منطقه به لاستیک سوزی و زباله سوزی معطوف میشود.
شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچکتر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفتهاند.
تغییرات در سیستم های الکترونیکی، مانند ژنراتور گازوئیلی توسط نوسات و سیگنال های الکتریکی قابل سنجش می باشد. این سیگنال ها توسط یک سری ابزار الکتریکی از تمام دستگاه جمع آوری می شوند و در پردازشگر مرکزی مورد محاسبه و کنترل قرار می گیرند. پردازش حاصل بر روی تعداد محدودی از پارامتر های خاص انجام می شود. هر گونه تغییرات دستگاه با توجه به این پارامتر ها قابل نظارت می باشد.
استفاده بیش از حد از هر نوع دستگاه مولد برق بدون رعایت تایم های خاموش کردن دستگاه، عمر قطعات را به مرور کم می کند. ژنراتور گازی هزینه اولیه بسیار بیشتری از بابت خرید به همراه دارد. حتی با وجود تامین آسان سوخت گاز در مصارف شهری و خانگی، همچنان
در انتخاب ژنراتور ها عوامل متعددی نظیر تامین سوخت و ذخیره آن، شرایط کار و تامین بار و غیره تاثیر دارند. یکی از دلایل انتخاب بیشتر ژنراتور های دیزل تعداد بیشتر تامین کننده های قطعات آن، عدم نیاز به دانش و تجربه زیاد و همچنین حمل و نقل و راه اندازی ساده تر آن است..
دیزل ژنراتور های کوچک تا ۵ کیلو ولت آمپر نه تنها برای تولید برق اضطراری بلکه به جهت تامین برق مورد نیاز به صورت مستمر یا در زمان اوج مصرف و یا حتی در زمانی که کمبود ژنراتور های بزرگتر حس می شود است.فاده می شوند. کشتی ها و بسیاری از وسایل نقلیه بزرگ زمینی مانند قطار ها نیز از ژنراتور های دیزلی نه فقط برای تامین برق روشنایی بلکه برای تامین نیروی محرکه مورد نیاز خود است.فاده می کنند. به وسیله نیروی محرکه برقی می توان حرکت یکنواخت و قدرتمندتری علاوه بر است.فاده مناسب تر از فضا داشت. محرکه های برقی قبل از جنگ جهانی اول در کشتی ها مورد است.فاده قرار گرفتند و در طول جنگ جهانی دوم به تکامل رسیدند. دستگاه های تولید برق بر اساس ظرفیت تولید نرمال تا ماکزیمم و بر اساس قدرت تولیدی و به کیلووات طبقه بندی و نامگذاری شده و با توجه به نوع مصرف آن برای تولید برق مستمر یا اضطراری انتخاب می شوند.
ژنراتورهای تجاری یا صنعتی دریایی به این منظور طراحی شدهاند که شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کنند. کاترپیلار، کهلر و کامینز، کارخانه اصلی هستند که ژنراتورهای اختصاصی دریایی تولید میکنند. این نوع از ژنراتورها برای استفاده در مجاورت آب شور لازم هستند و برای سکوهای نفتی و کشتیهای بزرگ پیشنهاد میشوند. در حالیکه ژنراتورهای دریایی با سوخت بنزینی یا دیزلی در دسترس هستند، دیزل انتخاب مناسب برای مصارف صنعتی است..