خریدوفروش زنراتور در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.

شهرک صنعتی خرمدشت در است.ان قزوین قرار دارد شهرک صنعتی خرمدشت بالغ بر هکتار مساحت داشته و کاربری هایی همچون صنایع شیمیایی و صنایع فلزی در این شهرک میباشد و با توجه به زیر ساخت قوی در این شهرک سبب ورود صنایع بزرگی شده است. و گروه املاک صنعتی سوله در شهرک صنعتی خرمدشت مرجع معاملات کارخانجات میباشد جهت خرید کارخانه در خرمدشت حتما با ما در تماس بگیرید

منطقه صنعتی خرمدشت پردیس در شرق تهران با دارا بودن سابقه ای بیش از دهه و وسعتی در حدود هکتار با وجود برخورداری از توان صنعتی بالا و جای دادن تعدادی از موفق ترین و بزرگترین واحدهای صنعتی از جمله شرکت بزرگ و معتبر پلیران اتصال است. .منطقه صنعتی خرمدشت به عنوان یک محدوده صنعتی بر روی نقشه تهران قرار دارد.این منطقه از سه طرف به : خرمدشت ، سیاه سنگ و متری سینا راه دارد. اصناف مستقر در آن اکثرا کارگاه های نظیر: کارگاههای نجاری ، مبلمان ، آهن آلات تولید قطعات صنعتی آسانسورسازی و کارگاه های موادشیمیایی می باشند.از عمده فعالیت های شهرک صنعتی خرمدشت : تولید چوب ، قطعات چوبی و برش چوب است..


"ولوو پنتا (Volvo Penta)" یک برند مطرح در صنعت دیزل ژنراتور است. که با پشتیبانی فنی کمپانی معروف "ولوو" موفق شده است. فناوری برتر ساخت موتورهای دیزلی را در محصولات خود بکار بگیرد. سری کامل انواع مدل های ژنراتور "ولوو" از تا کاوا توسط مجموعه "آبیاران" ارائه شده است. که به دلیل واردات بدون واسطه و وجود تکنولوژی ساخت، نصب، تعمیر و نگهداری توسط خود "شرکت آبیاران"، امکان است.فاده اطمینان بخش شما از این محصول به همراه دریافت گارانتی و ضمانت اصالت با مناسب ترین قیمت "ژنراتور ولوو" فراهم خواهد بود.

برای مصارف برق مورد نیاز در هنگام قطعی شبکه در واحدهای صنفی و دفاتر کاری و اداری، دیزل ژنراتور های تا و نهایتا تا کاوا پیشنهاد می‌شود. این رنج از توان برای تامین برق اضطراری مجتمع های مسکونی با تعداد واحد بالا و برخی مصارف کشاورزی و مرغداری‌ها نیز پاسخگو است..

هوایی که توسط موتور تنفس می شود حاوی گرد و خاک و ذرات معلق دیگری است. که به تدریج با وارد شدن به داخل موتور، موجب آسیب دیدگی جدی آن خواهد شد (گیر کردن سوپاپ ها، خاک گرفتگی اطراف سوپاپ ها، خط و خراش دیواره سیلندر و پیستون ها و غیره). در موتور های کشاورزی، صنعتی و راهسازی که در شرایط گرد و غبار و نامناسبی کار می کنند تصفیه هوای ورودی به موتور اهمیت بیشتری پیدا می کند و با ورود کمترین مقدار آلودگی به داخل سیلندر ها به مرور سبب آسیب جدی به آنها خواهد شد. به طور مثال یک موتور چهار سیلندر در ساعت کاری حدود ۸ کیلوگرم هوا مصرف می کند که وجود فیلتر ها و تصفیه کننده های هوا را تصدیق می کند.



( خریدوفروش ) های دیگر