این شهرک صنعتی تقریباً فاصله نزدیکی به شهر تهران دارد. اگر شما بخواهید به صورت عادی و با تاکسی از شهر تهران به سمت این شهرک بروید، حدود ۵ کیلومتر باید بپیمایید که این مسافت برای شما تقریباً برابر با ۵ دقیقه خواهد بود. البته باید گفت این شهرک صنعتی ایستگاههای مخصوص به خود را دارد که پرسنل و نیروی کار همه روزه میتوانند در ایستگاههای خط حاضر شوند و به محل کار خود بروند.
این شهرک صنعتی یکی از مراکزی است. که در زمینه صنایع پلاستیک، رنگ، فلزی و بسیاری دیگر از زمینهها مشغول به فعالیت است.. هر زمان که تعدادی کارخانه در این شهرک صنعتی متوقف شود، به سرعت سولهها و کارخانهها فروش رفته و جایگزینی جدیدی برای آنها پیدا میشود. به همین دلیل هیچ گاه این شهرک صنعتی فعالیت خود را متوقف نخواهد کرد.
برخلاف چند نمونه از شهرکهای صنعتی دیگر در اطراف تهران که فعالیت بسیاری از صنایع در آن متوقف شده است.؛ این شهرک طی چند سال اخیر یکی از مهمترین مراکز برای تولید و گسترش صنعت بوده است.. به طوری که هیچگاه فعالیت در آنجا متوقف نشده است.. به گونهای که امروزه بیش از هزار نفر پرسنل در آنجا مشغول به کار هستند. این شهرک صنعتی، در
میدانیم که مجموع تجهیزات بکارگرفته شده در یک دستگاه ژنراتور برق بر روی یک شاسی یا است.راکچر فلزی قرار میگیرد. این بخش مهم از ژنراتور محل قرارگیری موتور، آلترناتور، تابلو کنترل و مخزن سوخت است.. مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است. و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن
میزان مصرف دیزل ژنراتور به طور متوسط بین ١٩٠ تا ٢٢٠ لیتر گازوئیل در هر ساعت به ازای هر کیلووات مصرفی است.. این میزان با توجه به ارتفاع از سطح دریا، درجه حرارت محیط، رطوبت نسبی محیط، عمر دیزل ژنراتور و البته کیفیت گازوئیل مصرفی متغیر است..
ژنراتور القایی نوعی ژنراتور الکتریکی است. که به لحاظ مکانیکی و الکتریکی شبیه به موتور القایی است.. ژنراتور های القایی هنگامی که شافتشان از فرکانس سنکرون موتور القایی معادل سریع تر بچرخد، توان الکتریکی تولید می کنند. ژنراتور های القایی غالبا در توربین های باد و برخی سازه های آبی میکرو است.فاده می شوند. نسبت به ژنراتور های نوع دیگر، ساده تر هستند. این ژنراتور ها نیرومند بوده و نیاز به شانه و جا به جاگر ندارند.
از آنجا که سوخت مصرفی موتور های دیزل از نوع سنگین با عدد ستان (تعداد اتم های کربن در مولکول سوخت) بالاست، تزریق مقدار کمی سوخت برای محترق شدن کافی است.. بدین جهت موتور های دیزل را فقیرسوز می نامند. مصرف سوخت موتور های دیزل درصد کمتر از موتور های بنزینی با حجم و تعداد سیلندر مشابه است.. باید توجه کرد که عوامل مختلفی می تواند منجر به افزایش یا کاهش مقدار سوخت مصرفی شوند.
برای انتخاب آن ها نیاز به مشاوره با یک متخصص می باشد و چنانچه این تخصص را ندارید، حتما از مشاوره فنی رایگان شرکت ما بهرمند شوید. زیرا در تعیین میزان توان مصرفی یک مجتمع حتما می بایست توان مصرفی مصرف کنندهای برق آن مجموعه اندازه گیری و برسی شود و همچنین نیاز به تک فاز و یا سه فاز بودن برق آن ها نیز به صورت مجزا تفکیک شود.