خریدوفروش زنراتور در شهرک صنعتی قرچک

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


ژنراتورهای تجاری یا صنعتی دریایی به این منظور طراحی شده‌اند که شرایط سخت آب و هوایی را تحمل کنند. کاترپیلار، کهلر و کامینز، کارخانه اصلی هستند که ژنراتورهای اختصاصی دریایی تولید می‌کنند. این نوع از ژنراتورها برای استفاده در مجاورت آب ‌شور لازم هستند و برای سکوهای نفتی و کشتی‌های بزرگ پیشنهاد می‌شوند. در حالیکه ژنراتورهای دریایی با سوخت بنزینی یا دیزلی در دسترس هستند، دیزل انتخاب مناسب برای مصارف صنعتی است..

رفتن به یک فروشگاه و خرید ارزان ترین دیزل ژنراتور در دسترس بدون در نظر گرفتن کاربرد ژنراتور گازوئیلی بهترین روش خرید نیست. همیشه بهتر است. قبل از انتخاب، کاربرد ژنراتور دیزلی خود را تعریف نمایید. شما می توانید این کار را از طرق زیر انجام دهید:

شركت صنعتی ماه نیرو در سال ١٣٦٣ خورشیدی، با تولید ژنراتورهای برق مقیاس كوچك آغاز به كار كرد. در سال ١٣٧٠ با انتقال تكنولوژی و دانش فنی از شركت آلمانی AVK كه از مورد اطمینان ترین نام‌های صنعتی جهان است.، تولید ژنراتورهای سه فاز سنكرون از قدرت ٣٠ الی ٢٠ كیلووات آغاز شد. در سال‌های بعد با توسعه كارخانه تنوع تولیدات تا قدرت KVA ٣٠ افزایش یافت.



( خریدوفروش ) های دیگر