فروش زنراتور در شهرک صنعتی پرند

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


کاربرد دیزل ژنراتور به گستردگی است.فاده از تمام مکان‌ها و ابزارهای بستگی دارد که برای است.فاده از الکتریسیته در زندگی بشر فراهم شده است.. از نیاز اضطراری به برق در هنگام قطعی شبکه گرفته تا وسایل حمل و نقل دریایی، هوایی و ریلی و همه نیازمندی‌هایی که در مکان‌های فاقد دسترسی به شبکه برق وجود دارد، همگی از کاربردهای دیزل ژنراتور محسوب می شوند.

در زمینه کشاورزی، تراکتور، پمپ های آبیاری و خرمن کوبی ماشین آلات و تجهیزات دیگر عمدتا از موتور دیزلی است.فاده می شود. صنعت ساخت و ساز و راهسازی یکی دیگر از بخش هایی است. که به شدت وابسته به قدرت موتور دیزل است.. همه موتور های لیفتراک، لودر ها، غلطک و بیل مکانیکی بر روی موتور دیزل می باشد.

فیلتر آب گیر دارای یک پیاله یا کاسه شیشه ای در قسمت پایین خود است.. از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند. آب های وارد شده به این قسمت به دلیل سنگین تر بودن از سوخت در قسمت پایین پیاله نشست می کنند. هنگام سرویس های روزانه و هنگام کار موتور، آب در داخل پیاله شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می توان آنها را خارج نمود.



( فروش ) های دیگر