اجاره زنراتور در شهرک صنعتی چرمشهر

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


ژنراتور های برق کوچک معمولا با توجه به ابعاد و اندازه کوچک هستند اما کاربرد فراوانی در نیاز های خانگی، باغ ها و حتی کاربرد های صنعتی و نیمه صنعتی دارند. از ویژگی های این ژنراتور پرتابل و قابل حمل بودن را می توان نام برد. این ژنراتور ها که می توانند در قالب موتوربرق یا آلترناتور تک عرضه شوند معمولا برق های محدود را پوشش می دهند که از جمله آنها می توان به روشنایی محیط یا مناطق مسکونی و صنعتی اشاره نمود.

می­‌توانیم برای بیان این مسئله به زبان ساده بگوییم به یک ژنراتور به عنوان یک موتور انرژی فکر کنید که انرژی جنبشی (حرکتی) را به انرژی الکتریکی تبدیل می­‌کند. ژنراتور از یک میدان مغناطیسی ثابت (استاتور) تشکیل شده است. که در آن یک موتور احتراق داخلی به وسیله هدایت کردن شافت چرخان، آرماتور را به چرخش در می­‌آورد و باعث تولید انرژی الکتریکی می­‌شود. دقیقا این موتور را می­توان تشبیه کرد به توربین­‌های بادی که در مکانیزم آن­ها وزش باد باعث به حرکت درآمدن و چرخش توربین­­‌ها می­شود و انرژی الکتریکی تولید می­‌کند. لازم به ذکر است. که هر نوع انرژی حرکتی می­‌تواند به برق تبدیل شود و این انرژی حرکتی توسط انواع انرژی­‌های تجدید پذیر و تجدید ناپذیر به وجود می‌آید.

ایتالیایی بودن "ژنراتور کوهلر (kohler)" و سابقه عملکرد با بازدهی و طول عمر بالا این محصول را تبدیل به یک گزینه دلخواه برای مشتریان دائمی آن کرده است.. قیمت مناسب و دریافت گارانتی از مزیت های خرید ژنراتور برق "کوهلر" از مجموعه "آبیاران" است.. عملکرد این محصول برای مصارف گوناگون، خانگی، صنعتی و کشاورزی بر حسب توان دستگاه بسیار مناسب و با راندمان کاری قابل توجهی همراه بوده است.. "کوهلر" از پیشنهادات اصلی صنعتگران و متخصصان فنی مولدهای دیزلی تامین برق در سراسر جهان است..



( اجاره ) های دیگر