فروش زنراتور در شهرک صنعتی چهاردانگه

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


آلترناتور به زبان ساده وسیله ایست که انرژی مکانیکی چرخشی را به انرژی الکتریکی تبدیل میکند که اینکار توسط دو قسمت اصلی آلترناتور یعنی سیم پیچی ثابت و سیم پیچی چرخشی انجام میشود. نحوه کار آلترناتور ها در عکس زیر مشخص است. اما همانطور که در بالا ذکر کردیم آلترناتور ها به شفت موتور وصل میشوند و این اتصال باعث چرخش سیم پیچ چرخشی میشود. از چرخیدن این سیم پیچ چرخشی در درون سیم پیچ ثابت نیروی الکترومغناطیس تولید میشود که در خروجی میتوان نیروی الکتریکی یا همان برق را دریافت کرد.

قیمت یک دستگاه ژنراتور برق به نوع برند آن و یا برند تجهیزات اصلی بکار رفته در آن نظیر موتور، آلترناتور، ضخامت و است.حکام ورق شاسی، نوع تکنولوژی بکارگرفته شده برای کوپلینگ و قطعات بکارگرفته شده در تابلو کنترل ژنراتور بستگی دارد. البته همه این موارد نیز تابعی از فاکتور مهم توان اسمی دستگاه بر حسب کیلو ولت آمپر یا به اصطلاح کاوا است..

با سلام، برای تامین برق در موارد قطع برق یک مجتمع واحدی که تا آسانسور نفره داره و تا پمپ آب و تا آیفون تصویری و تا دوربین مدار بسته در طبقه واقع شده چه مدل ژنراتوری را پیشنهاد می کنین؟ و اینکه ژنراتور دیزلی بهتره خریداری کنیم یا گازی؟ مستدعی است. جواب تان بدون غرض و بدون تعصب به دستگاه های موجود خودتان اعلام بفرمایید. ممنون بابت پاسخ دهی در زمان کوتاه و از سایت مفیدتان.



( فروش ) های دیگر