اجاره زنراتور در شهریار

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


ژنراتور "کامینز یا کومنز (Cummins)" یک برند صد ساله امریکایی است. که در حوزه موتورهای دیزل، تجهیزات تامین برق و ژنراتورهای دیزلی مشغول به فعالیت است.. برند "کامینز" از جمله نام‌های تجاری مطرح در داخل کشور در صنعت ژنراتور محسوب می‌شود که جزو توصیه‌های کارشناسان ایرانی و خارجی است.. شرکت "آبیاران"با امکان ارائه مدل‌های مختلفی از محصولات کامینز سعی در ارائه بهترین گزینه‌های پیشنهادی به شما عزیزان خواهد داشت.

ژنراتور های القایی خودالقا کننده نیستند، این به معنی این است. که نیاز به یک منبع خارجی برای تولید شار دوار مغناطیسی است. و به توان مورد است.فاده برای این کار، جریان باز فعال (Reactive) گفته می‌شود. منبع خارجی می تواند از شبکه الکتریکی یا از خود ژنراتور تأمین شود. شار مغناطیسی دوار است.اتور، باعث القای جریان در روتور و تولید میدان مغناطیسی می شود. اگر روتور با سرعتی کمتر از نرخ شار دوار بچرخد، ماشین مانند یک موتور القایی کار می کند. در صورتی‌ که موتور تندتر بچرخد، مانند ژنراتور کار می کند و در فرکانس سنکرون، توان تولید می کند. مشکل رایج این ژنراتور های القایی در توربین باد، دنده است.. معمولاً موتور های القایی برای کار کردن در سرعت های بیشتر از دور بر دقیقه برای همگام شدن، نیاز به دنده ‌دارند.

نمودار تخمین مصرف سوخت دیزل ژنراتور بر اساس اندازه ژنراتور و میزان توان ژنراتور در نظر گرفته شده است.. لطفا توجه داشته باشید که این جدول به عنوان میزان سوخت ژنراتور گازوئیلی در طول کارکرد دستگاه به صورت برآوردی و تقریبی بوده و کاملا دقیق نمی باشد. به دلیل وجود فاکتور های مختلف، میزان سوخت مصرفی در



( اجاره ) های دیگر