خریدوفروش زنراتور در شهریار

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


در هنگام است.فاده از دیزل ژنراتور ها باید اقدامات احتیاطی مناسبی در نظر گرفت؛ مانند است.فاده از سیم و کابل های با کارآمدی بالا. از تحمیل بار اضافی به ژنراتور دیزلی خودداری شود. خاموش شدن اتوماتیک دیزل ژنراتور را در مواقعی که ژنراتور باید بطور دایمی نصب می شود نباید فراموش کرد تا در صورت افزایش فشار (برای جلوگیری از آسیب به موتور یا ژنراتور) دستگاه به صورت خود کار خاموش شود. حفظ دمای موتور ضروری است.. درجه حرارت بالا باعث خاموش شدن یا خراب شدن ژنراتور در هنگام افزایش بیش از حد حرارت می شود. فشار نامناسب روغن در موتور ژنراتور باعث کارکرد نامناسب دیزل ژنراتور می شود. برای جلوگیری از خاموش شدن های پیش بینی نشده، می توان از کیت های خاموش کننده است.فاده کرد. کیت های خاموش کننده، از ژنراتور در مقابل خرابی ها محافظت و مکانیزم آن را کنترل می کنند. نگهداری منظم از موتور های دیزل ژنراتور ضروری و برنامه تعویض روغن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است..

حال با در نظر گرفتن این موضوع شما می بایست به این نکته اساسی توجه داشته باشید که آیا مولد برق شما با در نظر گرفتن توان ظاهری قابل بهرداری است. یا توان اکتیو آن؟ در حالت کلی می توان با در نظر گرفتن این موضوع و پاسخ به سوالات زیر در انتخاب دیزل ژنراتور خود موفق باشیم:

در برخی موتور ها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر است.فاده شده است.. این گرمکن ها توسط برق باتری ( یا ولت ، الی ۵ وات) کار می کنند. وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است.. طرز کار این گرمکن ها بدین ترتیب است. که وقتی درجه حرارت سوخت بیش از حد است.اندارد عبور از فیلتر ومدارسوخت رسانی پایین باشد (در هوای سرد و زیر صفر و هنگامی که سوخت درآستانه یخ زدن بوده یا یخ زده است.)، سنسور گرمکن جریان الکتریکی را به المنت گرمکن برقرار می کند. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده (در حد معقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند. مقدار گرم شدن وطول کار گرمکن، بستگی به درجه حرارت سوخت و تشخیص آن از سوی سنسور دارد. با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد. این گرمکن ها ممکن است. در قسمت بالای فیلتر یا کنار قرار گیرند.



( خریدوفروش ) های دیگر