فروش زنراتور در فیروزکوه

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 هنگام بازدید از دریاچه، حواستان باشد که آب آن آشامیدنی نیست و به دلیل وجود گوگرد در آب آن،‌ مزه تلخی دارد. در اطراف دریاچه آهنک،‌ منطقه سرسبزی به نام بالا چشمه وجود دارد که چشمه جوشانی در آن وجود دارد. آب این چشمه که از دل کوه‌ها سرازیر می‌شود،‌ آشامیدنی و خنک است.. در این منطقه غاری نیز وجود دارد که در گذشته،‌ به‌عنوان پناهگاه از آن است.فاده می‌شد.

باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.


ژنراتور های کوچک که معمولا در برق های تکفاز بیشترین کاربرد را دارند به صورت ژنراتور تک یا همان آلترناتور تک نیز در بازار ارائه می شوند که تعداد دور این ژنراتور ها نیز متفاوت است.، در ارتباط با آلترناتور هایی که معمولا مشتریان کوپل آنرا با موتور هایی که از قبل تهیه نموده اند یا داشته اند باید مواردی نظیر تعداد دور، فرکانس، دو بلبرینگ بودن یا تک بلبرینگ بودن و یا هالو شافت بودن آلترناتور را در نظر بگیرند که نهایتا بر روی ابعاد و اندازه های دستگاه کوپل شده تاثیر بسزایی دارند.

سلام، ممنون میشم اگر ژنراتوری که بتواند مصرف برق سه کولر اسپیلت - ۸ و هزار بعلاوه مصرف برق سایر وسایل و لوازم برق منجمله یخچال و غیره (بطور کلی مصرف پنج واحد ساختمانی) رو تامین کند را بهم معرفی کنید. در ضمن هنوز کارتان را ندیدم سایت تفاضای ارسال ستاره یا همان امتیازدهی را دارد جای انتقاد دارد. فعلا علی الحساب امتیاز میدم.

در برخی موتور ها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر است.فاده شده است.. این گرمکن ها توسط برق باتری ( یا ولت ، الی ۵ وات) کار می کنند. وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است.. طرز کار این گرمکن ها بدین ترتیب است. که وقتی درجه حرارت سوخت بیش از حد است.اندارد عبور از فیلتر ومدارسوخت رسانی پایین باشد (در هوای سرد و زیر صفر و هنگامی که سوخت درآستانه یخ زدن بوده یا یخ زده است.)، سنسور گرمکن جریان الکتریکی را به المنت گرمکن برقرار می کند. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده (در حد معقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند. مقدار گرم شدن وطول کار گرمکن، بستگی به درجه حرارت سوخت و تشخیص آن از سوی سنسور دارد. با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد. این گرمکن ها ممکن است. در قسمت بالای فیلتر یا کنار قرار گیرند.



( فروش ) های دیگر