خریدوفروش زنراتور در قرچک

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


ژنراتور یا همان دینام (همچنین به عنوان "genhead" شناخته می شود.) بخشی از ژنراتور گازوئیلی است. که از ورودی مکانیکی عرضه شده توسط موتور دیزل ژنراتور، خروجی برق حاصل می نماید. ژنراتور شامل مجموعه ای از قطعات ثابت و متحرک است. که در محفظه روکشی قرار گرفته است.. این قطعات با یکدیگر به صورت اتوماتیک در ارتباط می باشند که منجر به حرکت نسبی بین میدان های مغناطیسی و الکتریکی و در نتیجه تولید برق می گردد.

برای متقاضیانی که برای مصارف اضطراری نظیر قطعی برق در منزل یا محل کار نیاز به خرید و است.فاده از ژنراتور برق دارند، پیشنهاد می‌کنیم برای دریافت مشاوره خرید مطابق نیاز مصرفی موردنیازتان و دریافت قیمت ژنراتور برق اضطراری ساختمان با کارشناسان فروش آبیاران تماس بگیرید تا بهترین و مقرون به صرفه‌ترین راهکار ممکن برای تامین نیاز شما ارائه شود.

با همکاری های گسترده بین شرکت صنعتی ماه نیرو و شرکت صنعتی ماهیار گروهی تشکیل شده است. که با اتكا به نیم قرن تجربه و امكانات گسترده تولید، ‌دانش فنی،‌نیروی انسانی متخصص و كارآزموده و امكانات اعتباری و بازرگانی، اكنون یكی از بزرگترین تولیدكنندگان و تامین کنندگان مولدهای برق در ایران است. که با خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی مشتریان، حمایت از سرمایه گذاری ایشان را تضمین می کند.



( خریدوفروش ) های دیگر