اجاره زنراتور در لواسان

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر جمعيت كشور ثابت بمونه يعني هر خانواده اي تا سقف سه فرزند، بيشتر زادآوري نكنه مطمئنا ديگه شاهد برج سازي و ساخت و سازهاي عمودي در هيچ كجاي كشور نخواهيم شد و به زودي گروني و فقر از مملكت عزيزمون براي هميشه ريشه كن شده و به تدريج همه جاي كشور لواساني ميشه ولي اگه مردم فريب تبليغات مسئولين را بخورند و هر خانواده بالاي سه فرزند زادآوري كند بزودي بايد شاهد اين باشيم كه همين لواسان زيبا و رويايي نيز به سرنوشت شوم تهران دچار خواهد شد درست همين بلايي كه است.ان مازندران و ساير شهرهاي شمالي را در معرض اين سونامي ازدياد جمعيت و ساخت و سازهاي عمودي قرار داده به اضافه تورم روزافزون در تمام كشور..قانون فيزيك است.ثنا نداره ،خروجي زادآوري بالاي سه فرزند يعني گراني و برج سازي و آلودگي محيط زيست

این آبشار در یکی از تاریخی‌ترین روستاهای بخش لواسانات واقع شده است. و همین موجب می‌شود که شما در بازدید از آن یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. حواستان باشد در این بازدید از تپه‌های گوشواره، قلعه پیرزن، جوهک و شیرتازه غافل نشوید. این جاذبه‌های تاریخی در روستای کند علیا قدمتی برابر با اوایل دوره اسلامی دارند.

برگ جهان (بلگی جهان)، روستایی ییلاقی در منطقه لواسانات در دامنه‌های جنوبی البرز است. که از بلندی شکلی شبیه برگ چنار دارد. آبشار زیبایی تقریبا در ٫۵ کیلومتری روستا در یک دره رود قرار دارد که در اوایل بهار حسابی پرآب می‌شود. برای رفتن به آبشار، دو راه پیش رو دارید که یکی ماشین‌رو است. و دیگری از مسیر کوچه باغی زیبا عبور می‌کند.


می‌دانیم که مجموع تجهیزات بکارگرفته شده در یک دستگاه ژنراتور برق بر روی یک شاسی یا است.راکچر فلزی قرار می‌گیرد. این بخش مهم از ژنراتور محل قرارگیری موتور، آلترناتور، تابلو کنترل و مخزن سوخت است.. مقاوم بودن شاسی در بکارگیری و جابجایی دستگاه بسیار مهم است. و اساسا ضخامت فلز شاسی و تناسب آن با وزن

در هنگام است.فاده از دیزل ژنراتور ها باید اقدامات احتیاطی مناسبی در نظر گرفت؛ مانند است.فاده از سیم و کابل های با کارآمدی بالا. از تحمیل بار اضافی به ژنراتور دیزلی خودداری شود. خاموش شدن اتوماتیک دیزل ژنراتور را در مواقعی که ژنراتور باید بطور دایمی نصب می شود نباید فراموش کرد تا در صورت افزایش فشار (برای جلوگیری از آسیب به موتور یا ژنراتور) دستگاه به صورت خود کار خاموش شود. حفظ دمای موتور ضروری است.. درجه حرارت بالا باعث خاموش شدن یا خراب شدن ژنراتور در هنگام افزایش بیش از حد حرارت می شود. فشار نامناسب روغن در موتور ژنراتور باعث کارکرد نامناسب دیزل ژنراتور می شود. برای جلوگیری از خاموش شدن های پیش بینی نشده، می توان از کیت های خاموش کننده است.فاده کرد. کیت های خاموش کننده، از ژنراتور در مقابل خرابی ها محافظت و مکانیزم آن را کنترل می کنند. نگهداری منظم از موتور های دیزل ژنراتور ضروری و برنامه تعویض روغن نیز از اهمیت خاصی برخوردار است..

کاربرد دیزل ژنراتور به گستردگی است.فاده از تمام مکان‌ها و ابزارهای بستگی دارد که برای است.فاده از الکتریسیته در زندگی بشر فراهم شده است.. از نیاز اضطراری به برق در هنگام قطعی شبکه گرفته تا وسایل حمل و نقل دریایی، هوایی و ریلی و همه نیازمندی‌هایی که در مکان‌های فاقد دسترسی به شبکه برق وجود دارد، همگی از کاربردهای دیزل ژنراتور محسوب می شوند.



( اجاره ) های دیگر