اجاره زنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


طراحی نقشه نصب زمانی به صورت است.اندارد و حرفه ­ای می باشد که سایز و توان موتور مولد، نوع سیستم کنترل و کلیه متعلقات سیستم به طور کامل بررسی شده باشد. در این خصوص تیم متخصصین و مهندسان بهراد به صورت حرفه­ ای تمامی فاکتورها را بررسی کرده و شما را در امر نصب و راه­ اندازی یاری خواهند کرد.

با همکاری های گسترده بین شرکت صنعتی ماه نیرو و شرکت صنعتی ماهیار گروهی تشکیل شده است. که با اتكا به نیم قرن تجربه و امكانات گسترده تولید، ‌دانش فنی،‌نیروی انسانی متخصص و كارآزموده و امكانات اعتباری و بازرگانی، اكنون یكی از بزرگترین تولیدكنندگان و تامین کنندگان مولدهای برق در ایران است. که با خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی مشتریان، حمایت از سرمایه گذاری ایشان را تضمین می کند.

اولین سوال در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور میزان توان الکتریکی آن است.. T یعنی میزان توان ظاهری دستگاه (KVA یا کاوا) و توان اکتیو دستگاه (KW یا کیلووات) است.. این نوع اندازه گیری در دو نوع دستگاه مولد برق از جمله UPS ها (معمولا برای مصارف سبک مانند برق اضطراری سیستم های کامپیوتری) و همچنین ژنراتور های گازوئیلی (به منظور مصارف سنگین و حجیم مانند تامین برق خانه، بیمارستان و مصارف صنعتی) به کار می رود.



( اجاره ) های دیگر