اجاره زنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


"ولوو پنتا (Volvo Penta)" یک برند مطرح در صنعت دیزل ژنراتور است. که با پشتیبانی فنی کمپانی معروف "ولوو" موفق شده است. فناوری برتر ساخت موتورهای دیزلی را در محصولات خود بکار بگیرد. سری کامل انواع مدل های ژنراتور "ولوو" از تا کاوا توسط مجموعه "آبیاران" ارائه شده است. که به دلیل واردات بدون واسطه و وجود تکنولوژی ساخت، نصب، تعمیر و نگهداری توسط خود "شرکت آبیاران"، امکان است.فاده اطمینان بخش شما از این محصول به همراه دریافت گارانتی و ضمانت اصالت با مناسب ترین قیمت "ژنراتور ولوو" فراهم خواهد بود.

فیلتر آب گیر دارای یک پیاله یا کاسه شیشه ای در قسمت پایین خود است.. از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند. آب های وارد شده به این قسمت به دلیل سنگین تر بودن از سوخت در قسمت پایین پیاله نشست می کنند. هنگام سرویس های روزانه و هنگام کار موتور، آب در داخل پیاله شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می توان آنها را خارج نمود.

سیم پیچ های میدان به سیم پیچ هایی گفته می شود که میدان مغناطیسی اصلی را در ماشین تولید می نماید. سیم پیچ های آرمیچر به سیم پیچ هایی اتلاق می شود که ولتاژ اصلی در آن القاء می شود. برای ماشین های سنکرون، سیم پیچ های میدان در روتور است..



( اجاره ) های دیگر