خریدوفروش زنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


در برخی موتور های بزرگ و سنگین، معمولاً از دو المنت یا صافی است.فاده می شود. المنت دومی کوچکتر بوده و به عنوان عضو ایمنی و تکمیلی است.فاده می شود. یعنی ذراتی که از صافی اصلی عبور کنند توسط این صافی گرفته می شوند. این صافی ها عمل تصفیه هوا را بهتر و مطمئن تر (بیشتر از %) انجام می دهند.

در برخی فیلتر ها، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۵ میکرون تعبیه شده است.. این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود.) و تمیز یا تعویض نمود.

"ژنراتور ایویکو (IVECO)" یک برند ایتالیایی معروف در صنعت خودرو و موتورهای دیزلی است.. نتیجه موثر و کارآمد موتور "ایویکو" در تولید ژنراتور، این محصول را همرده با بهترین برندهای جهان در حوزه دیزل قرار داده است.. از این رو با توجه به کیفیت بالا و عملکرد بسیار قابل توجه این ژنراتور که منجر به اطمینان بخشی کامل در بکارگیری آن برای مصارف گوناگون شده است.، "شرکت آبیاران" نیز برای جلب رضایت مشتریان خود و امکان ارائه گارانتی تضمین عملکرد محصول، اقدام به تامین سری کامل انواع مدل ها و توان های مختلف این برند نموده است.



( خریدوفروش ) های دیگر