فروش زنراتور در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


برای افزایش طول عمر ژنراتور می توان زمان سنج می است.فاده کرد. زمان سنج، مدت زمان مصرفی را مشخص می کند. داشتن دانش در زمینه مسائل الکتریکی باعث رعایت نیازمندی های ایمنی در هر موتور می شود. است.فاده از یک همکار یا تکنسین حرفه ای در هنگام سرویس ژنراتور برای حفظ ایمنی شخصی نیز ضروری می باشد. ملاحظاتی برای جلوگیری از آتش سوزی در هنگامی بالا رفتن دمای ژنراتور نیز باید در نظر گرفته شود. به منظور جلوگیری از آتش سوزی، از ریخته شدن روغن روی زمین اجتناب شود. نصب ژنراتور ها باید در محلی دور از خانه های مسکونی باشند (برای کاهش آلودگی صوتی و هوا در محل سکونت).

ژنراتور پرطرفدار "پرکینز (Perkins)" محصول یک کمپانی انگلیسی سازنده موتور درون سوز است. که زیر مجموعه شرکت "کاترپیلار" محسوب می شود. مهمترین مزیت "ژنراتور پرکینز" سرعت بالای موتور آن است. که در ژنراتورها منجر به افزایش راندمان دستگاه می شود. Perkins قادر به پاسخگویی به نیازهای شما از توان تا کیلو ولت آمپر است.. مجموعه "آبیاران" با تامین سری کامل انواع توان های "ژنراتور پرکینز"، توانایی پشتیبانی فنی و امکان ارائه گارانتی برای این محصول را نیز در اختیار دارد.

امروزه بیشتر شرکت‌های معادن، صنایع بزرگ، امکانات اضطراری، مراکز داده، ساختمان‌های تجاری، ادارات مخابرات، واحدهای تولیدی، مراکز برون‌سپاری ، فرآیندهای تجاری، هتل‌ها، و بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، مراکز خرید و … نیازمند برق بدون خاموشی هستند و مجهز به دیزل ژنراتورهای پشتیبان می‌باشند.



( فروش ) های دیگر