اجاره زنراتور در ورامین

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، ورامین یکی از تاریخی‌ترین شهرستان‌های است.ان تهران به حساب می‌آید. از این رو آثار تاریخی فراوانی در این شهرستان وجود دارد. معروف‌ترین اثر تاریخی ورامین، برج علاءالدین است.. این برج تاریخی در مرکز ورامین و با فاصله‌ کمی در شمال مسجد جامع ورامین دیده می‌شود. ساخت برج علاءالدین به اواخر سده‌ قمری و به دوره‌ تاریخی ایلخانیان باز می‌گردد. این برج یک برج آرامگاهی است. و در آن مقبره حسن علاءالدوله، حاکم ری دیده می‌شود.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


شرکت فنی و مهندسی طلوع صنعت تاجیک از سال ۸۸ با هدف فعالیت در زمینه طراحی، مشاوره و اجرای پروژه های تولید و توزیع برق و مواردی از قبیل تاسیسات الکتریکی و مکانیکی واحدهای صنعتی، اتوماسیون، پست های MV و LV ، تاسیسات آبرسانی ، نیروگاههای تولیدات پراکنده مقیاس کوچک و برق اضطراری (دیزل ژنراتور) با حضور جمعی از کارشناسان، متخصصین و مهندسان برق و مکانیک شکل گرفت. نهایتا در سال شرکت رسما فعالیت های خود را علاوه بر ارایه خدمات مهندسی (طراحی، مشاوره و اجرا)، در زمینه تامین تجهیزات مورد نیاز پروژه های مذکور فعالیت می نماید.

برای انتخاب آن ها نیاز به مشاوره با یک متخصص می باشد و چنانچه این تخصص را ندارید، حتما از مشاوره فنی رایگان شرکت ما بهرمند شوید. زیرا در تعیین میزان توان مصرفی یک مجتمع حتما می بایست توان مصرفی مصرف کنندهای برق آن مجموعه اندازه گیری و برسی شود و همچنین نیاز به تک فاز و یا سه فاز بودن برق آن ها نیز به صورت مجزا تفکیک شود.

امروزه &#;برق&#; جز جدایی ناپذیر از زندگی انسانهاست!  تصور زندگی بدون آن ناخوشایند و غیر ممکن است.. در تمام زمینه ها بخصوص صنایع و پزشکی قطع برق ممکن است. خسارات جبران ناپذیری به بار بیاورد. به این علت برآن شدیم تا در این مقاله  شما را با دیزل ژنراتور یک جایگزین عالی برای زمان بی&#;



( اجاره ) های دیگر