فروش زنراتور در پردیس

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 

در اجرای این پروژه درصد سرمایه‌گذاری از طرف بانک مسکن، ۸ درصد از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس، درصد از طرف وزارت راه و ترابری و درصد توسط سازمان توسعه راه‌های ایران انجام شده است.. هزینه تمام شده برای این آزادراه ۵۸ میلیارد ریال از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شد.

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه


سلام، ماهیت دستگاه موتور ژنراتور ایجاد نیروی الکتریسیته از طریق سوخت می باشد. دستگاهی که مدنظر شما است. با است.فاده از نیروی برق وارده به موتور می خواهد از طریق ژنراتور برق تولید نماید. زمانی که برق هست دیگر چه نیازی به تولید برق وجود دارد؟ دستگاهی که مدنظر شما می باشد وجود خارجی ندارد، اگر دقیق تر بفرمایید چه کاری می خواهید انجام دهید شاید دقیق تر بتوانیم حضرتعالی را راهنمایی کنیم.

در فیلتر های دو مرحله ای سری ممکن است. هر دو فیلتر از یک جنس و اندازه و دارای قطر منافذ یکسان باشند، اما در برخی طرح ها فیلتر اولیه دارای اندازه بزرگتر و قطر منافذ بزرگ است. (حدود تا ۵ میکرون). این فیلتر برای گرفتن و عاری کردن سوخت از ذرات بزرگ است.. فیلتر دومی یا ثانویه دارای اندازه کوچکتر و قطر منافذ ریزتر (حدود تا ۵ میکرون) می باشد. این فیلتر ذرات و ناخالصی های بسیار ریزی که از فیلتر اولیه عبور کرده اند را گرفته و عمل تصفیه نهایی سوخت را انجام می دهد. در برخی از طرح های سوخت رسانی، فیلتر اولیه سوخت قبل از پمپ اولیه و در مسیر مکشی آن قرار دارد و فیلتر ثانویه بعد از پمپ اولیه قرار می گیرد.

دیزل ژنراتور ها در ایران معمولا و بین عموم مردم به عنوان برق اظطراری شناخته میشود چراکه در هنگامی که برق شهری ندارید و یا در دسترس نیست برای شما عمل تولید برق را انجام میدهد . اما اگر از دیدگاه فنی بخواهیم به آن نگاه کنیم دیزل ژنراتور وسیله ای است. که از دو قسمت اصلی یعنی موتور دیزلی و آلترناتور (ژنراتور) تشکیل شده است. و بوسیله آن میتوان با سوخت دیزل یا همان گازوئیل در مقیاس های متفاوت برق تولید کرد. در ادامه اجزای اصلی ژنراتور را مورد بررسی قرار می دهیم.



( فروش ) های دیگر