خریدوفروش زنراتور در چهاردانگه

generator-1
generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

چهاردانگه در قدیم روستا بوده است.. بخش مرکزی آن به قلعه شهرت دارد. دلیل آن نیز دیوارهای بزرگ اطراف شهر است. که در گذشته برای جلوگیری از ورود راهزنان به داخل شهر می کشیدند. این منطقه بیش از ۵ سال قدمت دارد و مسجد جامع آن را می توان یکی از قدیمی ترین بناهای چهاردانگه تهران به شمار آورد.


مولد های AC یا آلترناتور ها درست مثل مولد های DC براساس القاء الکترومغناطیس کار می کنند و شامل یک سیم پیچ آرمیچر و یک میدان مغناطیسی هستند. اما یک اختلاف مهم بین این دو وجود دارد. در ژنراتور های DC آرمیچر چرخیده می شود و سیستم میدان ثابت است. اما در آلترناتور ها آرایش بر عکس وجود دارد.

به همین دلیل در سیستم های سوخت رسانی از فیلتر ها یا تصفیه کننده ها برای جدا کردن آلودگی ها از سوخت است.فاده می شود. اکثر فیلتر های تصفیه کننده سوخت دیزل از نوع کاغذی هستند. قسمت تصفیه کننده این فیلتر ها از یک نوع کاغذ مخصوص ساخته شده است. و برای افزایش سطح موثر فیلتر اسیون، آن را به صورت چین دار ساخته و در داخل محفظه فلزی قرار داده اند. قطر منافذ کاغذ از تا ۵ میکرون بسته به نوع کاربری فیلتر متفاوت است.. البته فیلتر ها در انواع دیگر مانند پنبه ای نمدی و یا پارچه ای نیز وجود دارند که امروز ساخت و است.فاده از آنها بسیار کم می باشد.

سلام، جهت خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور تا قدرت کیلوولت آمپر و نصب آن توسط ترانس به خط کیلوولت داخلی شرکت مشاوره می خواستم. به این خط حدود مگاولت آمپری ترانس های متعدد (حداکثر قدرت ترانس ) متصل می باشد. نیازمند طراحی ترانس اصلی و می باشم.



( خریدوفروش ) های دیگر