ابزارآلات برق صنعتی در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial electrical tools-1
Industrial electrical tools-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. بخش اعظم محله پونک جزء شهرداری منطقه ۵ است. و بخشی دیگر جزء منطقه . پونک از قدیمی‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید، و حتی گفته می‌شود ده پونک قدمتی بیش از ۸ سال داشته. به هر حال امروز پونک به عنوان یکی بهترین نقاط غرب تهران شناخته می‌شود.

خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.

نکته‌ جالب این است. که ضرابخانه، قدیمی‌ترین خیابان محله‌ پاسداران تهران است.. ضرابخانه در گذشته یک روستای خوش آب‌و‌هوا بوده است. که بعدها به محل ضرب سکه تبدیل شده است. و ناصرالدین شاه برای راحتی کارکنان، دستور ساخت محله‌ ضرابخانه را داده است.! با سکونت این افراد، کم کم محله‌ ضرابخانه شکل گرفت!


اکنون هایر صنعت فامکو با دارا بودن پشتوانه ای عظیم از نیروی انسانی با تجربه و متهعد، سابقه طولانی فعالیت صنعتی و اقتصادی و اعتماد مشتریان گرامی توانسته بخش عظیمی از نیاز صنعت کشور به تجهیزات صنعتی و برقی را تامین نماید. بخش بزرگی از مشتریان هایپر صنعت فامکو فعالین اقتصادی و شرکت های خصوصی، شرکت های دانش بنیان، مراکز علمی و دولتی و دانشگاه ها می باشند. هایپر صنعت فامکو همچنین از تامین کنندگان (وندور) شرکت ها و صنایع بزرگ است. که برخی از آنها را در زیر مشاهده می کنید:

طراحی و اجرای انواع تابلو برق های صنعتی ساده و پیشرفته، انواع بانک ها خازنی، انواع تابلو های توزیع برق، انواع پست های برق، طراحی و اجرای سیستم های برقی کارخانه جات، گلخانه ها، موتورخانه و سردخانه ها، طراحی و ساخت انواع تابلو برق های کنتوری با تاییده اداره برق است.ان تهران، طراحی و اجرای سیستم های اتوماسیون کارخانجات، فروش انواع تجهیزات صنعتی شامل دژنگتورها، سکسیونر ها، کلید های اتوماتیک هوایی و کمپکت، کلیدهای مینیاتوری، کنتاکتورها، اینورتر ها، درایو ها، سافت است.ارتر ها، سیم و کابل و متعلقات سیم و کابل، انواع نظم دهنده های سیم و کابل و تجهیزات مدیریت سیم و کابل، انواع است.راکچر های تابلو برق دیواری و ایستاده، پایه چراغ های روشنایی، انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی و سایر تجهیزات برقی دیگر، بخشی از فعالیت های واحد برق صنعتی در مجموعه هایپر صنعت فامکو می باشد.

یک برقکار فقط به اندازه ابزار خوب برای افزایش کیفیت کار خود نیاز دارد. در حالی که برخی از ابزارهای الکتریکی ضروری هستند، برخی دیگر ابزارهای برقی تخصصی هستند. برای برق کاران مبتدی، لوازم ضروری کفایت می‌کند اما برق کاران حرفه‌ای که در صنایع خاص مشغول به کار هستند، به ابزارهای تخصصی نیاز دارند. لیست ابزار برق کار که در این مقاله معرفی کردیم، نگاهی بیندازید و هر کدام را بسته به نیازهای خود از طریق سایت «آرتا الکتریک» خریداری کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران