اتصالات برقی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical connections-1
Electrical connections-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت‌ها و صنایع منطقه چهار دانگه عبارت‌اند از: خودروسازی (ایران‌خودرو دیزل)، شرکت لوله و پروفیل (سدید)، شرکت کیان‌تایر، شرکت لوله و ماشین‌سازی، شرکت بوتان، ماشین آلات، ابزار و محصولات فلزی نساجی و پوشاک، ترابری، انبارداری، تعمیر وسایل نقلیه و عمده‌فروشی، سینجر گاز، رب ستایش، شهرک صنعتی شهر چهاردانگه.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

اگر تولید کننده محصول هستید یا به دنبال شغلی در حوزه تولید مبلمان، تولید کابینت و &#;. می گردید می توانید به چهاردانگه برای موارد مختلفی مراجعه کنید. برای مثال اگر تولیدکننده ورق های ام دی اف هستید احتمالا برای خرید روکش پی وی سی لازم است. به این منطقه سری بزنید. اگر یک فرد معمولی هستید هم می توانید برای سفارش کابینت، مبلمان، یا خرید این موارد به بازار چهاردانگه مراجعه کنید.


یکی از ویژگی‌های مهم و بارز لوله و اتصالات برق این است. که مسیرهایی را در ساختمان برای عبور سیم‌ ها و کابل ها مشخص می‌کنند. در‌ واقع کار اصلی این لوله و اتصالات محافظت از کابل های برق است.. از لوله و اتصالات برقی می‌توان در ساختمان‌های با کاربری مسکونی، تجاری، صنعتی، اداری و در حالت کلی هر کجا که سیم برق و هادی الکتریکی است.فاده شده است. به کار برد.

 کارگران ساختمانی، پیمانکاران و علاقه مندان به کارهای تعمیراتی و صنعتی از ابزار برش کابل برای برش انواع کابل ها است.فاده می کنند. دستگاه برش کابل به طور کلی به دستگاهی قابل حمل اشاره دارد که به صورت دستی میتوان از آن است.فاده کرد. نمونه هایی از آن...

مسئولیت اجتماعی ، مهم ترین نیروی شتاب دهنده و جهت دهنده به فعالیت ما در برقی جاته ، بطوری که معرفی محصولاتِ با کیفیت با قیمت واقعیش ( و البته مناسب) در کنار محتوای جذاب و کاربردی ، به آسان ترین شکل ممکن در اختیار همه قرار بگیره. برقی جات هیچ وقت قرار نیست از اسمش فراتر بره و محصولاتی غیر مرتبط بفروش برسونه ، برقی جات تخصصش فقط برقی جاته.بقول معروف ما فقط همین یک تخصص را داریم محصولاتی که میتونید توی برقی جات جستجو کنید ، کل محصولاتیه که میتونید توی یک الکتریکی ، فروشگاه برق صنعتی ، فروشگاه محصولات روشنایی و محصولات الکترونیکی پیدا کنید راه های دسترسی به برقی جات آسونه ، کافیه توی گوگل، یا توی شبکه های اجتماعی برقیجات رو بصورت فارسی یا انگلیسی سرچ کنین تا لینک سایتمون رو ببینید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه