چاه ارت در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


با توجه به مقاومت مخصوص زمین ، عمق چاه از حداقل متر تا متر و قطرآن حدودا سانتیمتر می تواند باشد. در زمین هایی که با توجه به نوع خاک دارای مقاومت مخصوص کمتری هستند مانند خاکهای کشاورزی و رسی عمق مورد نیاز برای حفاری کمتر بوده و در زمینهای شنی و سنگلاخی که دارای مقاومت مخصوص بالاتری هستند نیاز به حفر چاه با عمق بیشتر می باشد. برای اندازه گیری مقاومت مخصوص خاک از دستگاههای خاص است.فاده می گردد. در صورتی که تا عمق متر به رطوبت نرسیدیم و احتمال بدهیم در عمق بیشتر از متر به رطوبت نخواهیم رسید نیازی نیست چاه را بیشتر از متر حفر کنیم . بطور کلی عمق مترو قطر حدود سانتیمتر برای حفر چاه پیشنهاد می گردد. محدوده مقاومت مخصوص چند نوع خاک در جدول زیر آمده است..

بنتونیت مناسب برای ارتینگ و چاه ارت دارای ذرات با اندازه بسیار ریز (ریز تر از میکرون)، سطح تماس خیلی زیاد، همچنین قابلیت جذب آب  الی برابر وزن اولیه خود و افزایش اندازه و حجم تا برابر حجم خشک را داراست. بنتونیت چاه ارت زمانی که به برابر حجم اولیه خود می‌رسد به صورت ماده‌ای لزج و غلیظ در می‌آید. در این حالت نه تنها شکل خود را حفظ می‌کند، بلکه در صورت تماس با سطوح دیگر به آن چسبیده و می‌تواند مشکل تراکم خاک و چسبندگی و اتصال لازم را برطرف کند. بنتونیت به عنوان یک الکترولیت مناسب برای ارتینگ معرفی و مورد است.فاده قرار می‌گیرد زیرا با توجه به خواص بتونیت و همچنین قیمت مناسب آن در قیاس با مخلوط نمک و ذغال و مشکلات ناشی از است.فاده از مخلوط ذغال و نمک باعث شده از بتونیت به عنوان یک الکترولیت مناسب نام برده شود.

بنتونیت متورم یا همان بنتونیت سدیم دار قابلیت جذب آب را تا چندین برابر حجم معمولی دارد. به طوری که پس از جذب آب این ماده حالت ژله‌ای و چسبندگی به خود می‌گیرد. بنتونیت سدیم دار معمولاً در سیالات حفاری و دوغاب دیواره‌ها، به عنوان بنتونیت چاه ارت است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه