اتوماسیون صنعتی در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

industrial automation-1
industrial automation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک غرب در شمال غربی شهر تهران و در منطقه شهرداری این شهر قرار دارد .  این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود . در ادامه این مقاله می خواهیم از دلیل محبوبیت این محله و شاخص های اصلی آن برای شما صحبت کنیم لطفا ما را تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

جالب است. بدانید که منطقه به عنوان توریستی ترین منطقه شهر تهران می باشد که روز به روز بر میزان جاذبه های تفریحی و گردشگری آن افزایش می یابد. در واقع برخی از جاذبه های گردشگری که در این منطقه وجود دارند شهرتی جهانی داشته و از سایر کشور های جهان برای گردش و بازدید از این مناطق دیدنی به پایتخت می آیند و چندین روز را در این منطقه به گشت و گذار می پردازند. اما در ادامه به معرفی محبوب ترین جاذبه های گردشگری در منطقه پرداخته ایم.

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..


همانطور که می دانیم در ایران و در سال های اخیر، اتوماسیون صنعتی نقش به سزایی در انواع فرایندهای تولید داشته است.، تا جایی که قاطعانه می‌توان گفت، صنعتی را نمی‌توان یافت که بهره‌ور و روبه رشد باشد اما از اتوماسیون صنعتی است.فاده نکرده باشد.

رباتیک کاربرد های گسترده ای دارد که باعث می شود در همه جا ، مورد است.فاده قرار گیرد. آنها از ربات های جراحی تا ربات های سرگرمی را شامل می شوند و طی فرایند های متفاوت ، صنایع تولید را تسهیل می کنند . آنها زندگی ما را بسیار ساده تر کرده و کیفیت آن را بهبود بخشیده اند. از آنها می توان در انجام وظایف برنامه های مختلف مانند تخصیص، نقاشی جوشکاری، تعمیرات و غیره است.فاده کرد. نقش سیستم های صنعتی رباتیک در فرآیند تولید، حیاتی است. زیرا کار آنها شمال دسته های مختلفی مانند مونتاژ ، درمان داخلی ، تست می باشد.

اتوماسیون کارخانه به صنایعی اتلاق می‌شود که در آن حرکت‌ها و جابجایی های زیادی وجود دارد. به عنوان مثال حرکت ربات‌ها برای جابجایی قطعات ، مراحل بسته‌بندی محصول تولید شده ، دربندی‌ قوطی‌ها ، عملیات ماشین کاری یک قطعه فلزی و بسیار مثال‌هایی از این دست در زمره Factory Automation قرار می‌گیرند. نقش ربات‌ها در این نوع فرآیندها بسیار دیده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران