استابیلایزر در بهارستان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

تهران به‌عنوان پایتخت ایران در طول حیات خود محل وقوع رویدادهای تاریخی متعددی بوده است.. یکی از مشهورترین نقاط شهر از این نظر میدان بهارستان است.. میدان بهارستان تهران از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین میدان‌های پایتخت است. که نظاره‌گر رویدادهای تلخ و شیرین بسیاری بوده است.. با کجارو همراه باشید.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


گروه کیان صنعت با در اختیار گذاشتن دانش فنی خود ودر صورت نیاز مشاوره توسط کارشناسان مجرب و متخصص خود توانسته گامی در جهت بروز رسانی اطلاعات فنی و نیاز مشتری برداشته تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را در هنگام خرید محصول برای خود داشته و بتوانند خدمات پس از فروش مناسبی را پس از خرید برای خود محفوظ داشته باشند.

&#; دستگاه هایی همچون دستگاه های برش و تراش CNC، خطوط تولید صنعتی، آسانسورها، دستگاه های MRI و CTScan  و دیگر تجهیزات پزشکی و غیره&#; برای محافظت در مقابل نوسانات شبکه برق، رعد و برق، نوسانات لحظه ای و اتصال کوتاه و هرگونه مشکلی در شبکه برق به یک است.ابلایزر صنعتی متناسب با خود نیاز دارند. این است.ابلایزرها میتوانند سه فاز برای مصارف سنگین کارگاهی – صنعتی باشند و یا میتوانند تک فاز مانند

بهتر است. در انتخاب است.ابیلایزر، دستگاهی را انتخاب کنید که حداقل دارای یک سال گارانتی معتبر باشد. شرکت‌های معتبر اغلب محصولات خود را با حداقل یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش ساله ارائه می‌دهند. در صورت خرید محصول مورد نظر خود با گارانتی معتبر، می‌توانید از خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوید و به هنگام بروز هرگونه مشکل از گارانتی مربوطه است.فاده نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بهارستان