استابیلایزر در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا )

Stabilizer-1
Stabilizer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن


امروزه، برق به بخش مهمی  از زندگی انسانها تبدیل شده است.. درست کار کردن تمام وسیله های برقی که به  طور روزمره از آن ها است.فاده می کنیم ، از جمله تلویزیون و یخچال، به برق وابسته است.. همچنین، در صنایع و صنعت هم ، تمامی دستگاه های صنعتی و پزشکی با است.فاده از نیروی برق کار می کنند. بنابراین، برای اینکه جریان برق ورودی به درون دستگاه های الکتریکی کنترل شوند ، به وسایل جانبی از جمله ترانس و است.ابلایزر نیاز است.. از این رو دستگاه هایی مانند ترانس و است.ابلایزر برای جلوگیری ازنوسان برق و آسیب رسیدن به دستگاه ها طراحی شده اند.

میدانیم که تمام صنایع از دستگاه های الکتریکی و برقی است.فاده می کنند. همچنین واضح است. که تمام این تجهیزات نیاز به یک است.ابلایزر صنعتی سه فاز دارند تا وسایل حساس را از گزند آسیب بر اثر نوسان ولتاژ در امان نگه دارد. همانطور که اشاره شد بهترین است.ابلایزر صنعتی را میتوان است.ابلایزرهای سوئیچینگ هوشمند (استاتیک) نام برد تا در کمترین زمان با بیشترین دقت، عمل تثبیت ولتاژ را برای این دستگاه های صنعتی انجام دهند. پرنیک به عنوان تنها تولید کننده است.ابلایزرهای صنعتی ایستا، با ارائه این محصولات دانش بنیان که گواهی ثبت اختراع در ایران و آمریکا را دارد، و همچنین ارسال به سراسر ایران با ضمانت نامه معتبر و طولانی مدت، توانسته سهم بزرگی از بازار است.ابلایزر صنعتی را از آن خود کند.

استابلایزر با روش‌های مختلفی ساخته می‌شود. در نوع ترانسی قسمت کنترل است.ابلایزر ولتاژ برق شهر را مانیتور کرده و در صورت افزایش یا کاهش برق TAB‌های ترانس را تغییر می‌دهد. است.ابلایزرها در صورت وجود برق شهر می‌توانند تغییرات ولتاژ در حد الی ولت را جبران نمایند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در پیشوا