اسکنر و پرینتر سه بعدی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

محله های شرق تهران وسعت بسیار زیادی را از پایتخت در بر گرفته اند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، شهر تهران، شهری پهناور و وسیعی می باشد که مناطق بسیار زیادی را در درون خود جای داده است.. محله های شرق تهران  از جمله جاهایی است. که با شناخت با آن ها می توانید با بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق پایتخت آشنا شده و از آن ها دیدن کنید. در مطلب زیر، همه چیز را درباره محله های شرق تهران و همچنین معرفی تمامی آن ها پرداخته ایم. برای آشنایی بیشتر ادامه مطلب را مطالعه کنید.


پرینترهای سه بعدی Hobbyist توانایی شگفت انگیزی دارند، اما اغلب دارای - نقص بسیار جدی هستند که ارزش وکارایی آنها را کاهش می دهد. قبل از اینکه بخواهید با پرینترهای سه بعدی Hobbyist طرحی را چاپ کنید، باید زمان قابل توجهی را برای مونتاژ، کالیبره و آزمایش دستگاه صرف نمایید.

چاپگرهای کلاس Enterprise هرچند که با چاپگرهای کلاس Performance تفاوت دارند اما می توانند با کیفیت و سرعت بالا طرح های مورد نظر را چاپ کنند. این چاپگرها دارای رابط های بسیار نرم و ساختاری بادوام و نمای بیرونی فلزی هستند که به همین خاطر قیمت پرینتر سه بعدی این دسته بالا می باشد.

 اکثر این چاپگرهای سه بعدی می‌توانند طیف گسترده‌ای از مواد را چاپ کنند، اگرچه برای چاپ طرح های مختلف سازنده باید پروفایل‌های بهینه‌سازی شده چاپ را برای هر طرح به صورت اختصاصی برش دهد.  پرینترهای سه بعدی حرفه ای قیمت مناسبی دارد و عموما توسط مدارس راهنمایی، دبیرستان ها، دانشگاه ها ، باشگاه های رباتیک و محیط های تجاری کوچک خریداری می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران