کابل کشی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند دارای محیطی با صفا و بسیار دیدنی و لذت بخش می باشد. این محله ها دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشند و همچنین با بازدید از هر کدام از آن ها می توان با تفاوت های بین محله ای تهران آشنا شد. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به شهید اسدی، صفا، زاهد گیلانی، دهقان، اشراقی، حافظیه، پیروزی، شورا، امامت، زینبیه، آَتیانی، تهران نو، دماوند، سرخه حصار، و همچنین نیروی هوایی اشاره کرد. با آشنایی با این محله ها بهتر می توانید با بخش های مختلف پایتخت آشنا شوید و همچنین برای گشت و گذار و تفریح اقدام کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.


در موقع عبور کابل از چهارراه ها بهتر است. کابل را از داخل لوله عبور داده، به طوری که طول لوله به قدری باشد که تا اواسط پیاده رو کشیده شود. این لوله ها باید طوری به یکدیگر وصل شوند و در داخل یکدیگر قرار گیرند که در موقع کابل کشی و عبور از داخل لوله کابل به محل های اتصال لوله گیر نکرده و مزاحمت ایجاد نکند. در موقعی که کابل از داخل لوله ای رد می شود باید کابل را در محل ورود و خروج از لوله محافظت کرد تا در اثر لبه های لوله زخمی نشود و در ضمن با لوله تماس نداشته باشد. در موقع کابل کشی باید دقت کرد که هوا خیلی سرد نباشد، مثلاً در یخبندان نباید کابل کشی کرد، زیرا روپوش فیری کابل خورده می شود و می ترکد و در صورتیکه مجبور به کشیدن کابل در موقع یخبندان باشیم. باید کابل را قبلاً کمی گرم نمود. (معمولاً آنها را در اطاق های سربسته قدری حرارت می دهند)    جهت عبور کابل از یک طرف به طرف دیگر خیابان و یا عبور کابل از میدان ها و چهارراه ها همانطور که گفته شد از لوله های سیمانی مخصوص با لوله گالوانیزه بنام کانال کابل است.فاده می شود. این لوله ها یک سوراخه، دو سوراخه، سه سوراخه و یا چهار سوراخه ساخته می شوند. قطر سوراخ لوله ها باید حتما حداقل ٫۵ برابر قطر خارجی کابل باشد.

در تنظیمات صنعتی برای شبکه سازی ، انتقال نیرو و ارتباطات از انواع کابل ها است.فاده می شود. کابل های کواکسیال ، داده و ابزار دقیق از متداول ترین طرح هایی هستند که پیدا خواهید کرد. این کابلهای ولتاژ پایین معمولاً برای توزیع نیرو ولت یا کمتر درجه بندی می شوند ، اما در صورت داشتن مسئولیت است.فاده از تاسیسات از طرحهای ولتاژ متوسط تا ولت می توان است.فاده کرد کابل های کم ولتاژ معمولاً با هادی های مس یا آلومینیوم ، به صورت رشته های تک یا چند رسانا ، بسته یا نوارهای گره ای ساخته می شوند. آنها همچنین در ساختارهای مسطح ، از مواد قالب گیری شده ، موجود هستند. ساخت آنها معمولاً دارای محافظ ، ژاکت سخت ، عایق و مواد پرکننده است. تا در برابر بارهای مکانیکی ، سرعت و شتاب زیاد و همچنین محیط های سخت داخل و خارج از خانه مقاومت کند. این کابل ها برق DC یا AC موقت را به ژنراتورها و موتورهای موجود در ماشین آلات مانند نوار نقاله ، ابزارآلات، رباتیک و سایر ماشین آلات بزرگ می رسانند.

این کانال‌ها همانطور که از نامشان پیداست از بتن ساخته شده‌اند. در این روش از کانال‌هایی به عمق تا متر که در کف و طرفین آنها سیمان بکار می رود کابل‌های برق را قرار می‌دهند. در صورتی که تعداد کابل‌ها زیاد باشد کانال ساخته شده را طبقه بندی می‌کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران