اسکنر و پرینتر سه بعدی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

3D scanner and printer-1
3D scanner and printer-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روستای افجه در دل طبیعت کوهستانی قرار گرفته است. و ازاین‌رو، در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی مطبوع و دلچسب دارد. این روستای سرسبز به‌لطف چشمه‌ها و رودخانه‌ها، باغ‌ها و کشتزارهای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به باغ‌های سیب، گیلاس، آلبالو، گردو، گندم و جو اشاره کرد. رودخانه بزرگی از وسط روستا می‌گذرد که باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی را سیراب می‌کند و در حاشیه آن مسیر جذابی برای پیاده‌روی وجود دارد.

امامزاده فضلعلی (ع) واقع در روستای ناران بخش لواسانات، برادر امام رضا (ع) و از فرزندان امام موسی كاظم (ع) است.. در حال حاضر ساختمان امامزاده دو ایوان دارد که یک ایوان در ضلع شمالی و دیگری در ضلع جنوبی خودنمایی می‌کنند. اتاق مقبره پلان چهارضلعی دارد و مزین به آینه‌کاری است. که به هشت ضلعی و بعد به دایره تبدیل شده و به گنبد منتهی می‌شود. سقف امامزاده به‌دلیل بارش‌های شدید نیمه دوم سال، شیروانی دارد. این اثر تاریخی در سال ۸ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.


پرینترهای سه بعدی Hobbyist توانایی شگفت انگیزی دارند، اما اغلب دارای - نقص بسیار جدی هستند که ارزش وکارایی آنها را کاهش می دهد. قبل از اینکه بخواهید با پرینترهای سه بعدی Hobbyist طرحی را چاپ کنید، باید زمان قابل توجهی را برای مونتاژ، کالیبره و آزمایش دستگاه صرف نمایید.

قیمت پرینتر سه بعدی مانند تمام دستگاه‌های الکترونیکی به مدل‌های متفاوت و مطابق با نیازهای مختلف بستگی دارد. پرینترهای سه بعدی موجود در بازار بسته به نوع کارایی آن و  ویژگی هایی که دارد از تنوع بالایی برخوردار است. که به فراخور بهره وری دارای طیف گسترده ای از دامنه قیمتی می باشند.

سرویس و هزینه نگهداری سالانه ، مواد اختصاصی این چاپگرها قیمت بسیار بالایی دارد به طوری که تامین مواد اولیه این سیستم ها به‌طور شگفت‌انگیزی محدود و گران است.. با این حال چاپگرهای سه بعدی سازمانی بسیار بادوام و قابل اعتماد هستند و اغلب توسط شرکت های بزرگی مورد است.فاده قرار می گیرند تا بتوانند حجم بالای طرح های خود را پردازش کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان