چاه ارت در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..

وقتی به منطقه‌ای سفر می کنید، امتحان کردن غذاهای محلی آن منطقه شما را با فرهنگ آن محل آشنا می‌کند. مردم لواسان نیز در فصل‌های مختلف غذاهای محلی خود را طبخ و میل می‌کنند. برخی از این غذاها در دیگر شهرهای اطراف لواسان نیز دیده می‌شود. اما مهم‌ترین غذاهای محلی لواسان به شرح زیر است..

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


چاه ارت چاله ای است. که بصورت عمقی در زمین حفر کرده تا جایی که به رطوبت نسبی خاک رسیده و در داخل آن از صفحه مسی که توسط سیم مسی به صفحه جوش خورده است.فاده کرده و صفحه را بصورت عمودی ( به جهت بیشترین سطح تماس با خاک ) در چاه ارت قرار داده و اطراف صفحه از مواد بنتونیت پوشانده و سیم مسی را به بیرون چاه ارت کشیده و به تابلوی تست باکس برده و از آن جا به کلیه دستگاههای الکتریکی متصل می نمائیم.

روش تست چاه ارت با ارت تستر یا تست چاه ارت با میگر به این شکل است. که میله دارد یکی رو به سیم مسی که بالا آوردیم وصل میکنیم و تای دیگر را در و متر بعد از چاه ارت به زمین میکوبیم و بعد مقاومت زمین را میگیریم . اما اگر ارت تستر موجود نبود میتوانیم با یک فیوز مینیاتوری آمپر چاه را مورد تست قرار دهیم به این صورت که یک سر فیوز را به برق و بعد فیوز را متصل میکنیم ویک سیم هم به چاه ارت وصل کرده و

بنتونیت متورم یا همان بنتونیت سدیم دار قابلیت جذب آب را تا چندین برابر حجم معمولی دارد. به طوری که پس از جذب آب این ماده حالت ژله‌ای و چسبندگی به خود می‌گیرد. بنتونیت سدیم دار معمولاً در سیالات حفاری و دوغاب دیواره‌ها، به عنوان بنتونیت چاه ارت است.فاده می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان