برد الکترونیک در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

electronic board-1
electronic board-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در هر حال شما برای اجاره یک خانه ، با توجه به محدودیت بودجه‌تان تصمیم میگیرید و هدف ما هم انتخابی درست برای تصمیمی هوشمند است. تا با مدیریت بودجه ، زمان و سنجش معیار های مد نظر شما برای انتخاب یک خانه ایده‌آل ، در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن ، یاری‌گر کاربرانمان باشیم

ساخت شهرک آتی‌ساز در سال در زمینی به مساحت هزار متر مربع در شمال تهران جنب هتل اوين، غرب بزرگراه شهيد چمران و جنوب هتل آزادي توسط شرکت انبوه سازی آتی‌ساز آغاز شد. در این مجتمع برج‌هایی الی طبقه در سه فاز ساخته شده‌اند.

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و است.اندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و متفاوت و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است. شهرسازی مدرن و خاص شهرک غرب این تصور را در ذهن ها ایجاد می کند که این محله قدمت چندانی ندارد و تازه شکل گرفته در صورتی که اینگونه نیست بلوار خوردین که اکنون یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود در سال روستایی خوش آب و هوایی بود که البته ساکنان مسیحی داشت؛ بافت این روستا به واسطه گروهی از مهندسان آمریکایی، تغییر کرد و در آن به‌ روزترین خانه‌های ویلایی طراحی و به نوعی شبیه به شهرک های مدرن آمریکایی شد، و در انتها به شهرک غرب نام گذاری و پس از پیروزی انقلاب  نام آن به شهرک قدس تبدیل شد..


مخابرات و شبکه موبایل نیز از مباحث تخصصی تعمیرات است. که به طور کامل در درس هفتم مورد بحث قرار گرفته است.. عیب‌یابی و تست جریان‌کشی از مهم‌ترین مباحث این آموزش هستند و به ترتیب در درس‌های هشتم و نهم به طور کامل معرفی شده‌اند. در نهایت، در درس دهم، با اصول و مهارت‌های فنی تعمیرات موبایل و تبلت آشنا خواهید شد.

اولین مرحله در QC و عیب یابی مدارات الکترونیکی هنگام مونتاژ قطعات بر روی PCB انجام می گیرد هنگامی که هر کدام از قطعات روی فایل یا نقشه را بررسی کرده و روی برد مونتاژ می کنیم، اولین مرحله چک کردن اتفاق می افتد. بعد از مرحله مونتاژ، چک چشمی را داریم که هدف از آن اطمینان از اتصال کامل قطعات به برد الکترونیکی و عدم قلع سردی یا عدم اتصال است..

کادر مجموعه تخصصی میکروالکترونیک در زمینه تعمیر و اصلاح بردهای الکترونیکی مهارت و تسلط کافی دارند. این مجموعه قادر است. با به کارگیری تجهیزات و دستگاه های مخصوص، بردهای دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کند. مهندسین این مجموعه به وسیله اسیلوسکوپ ها، قدرت سیگنال و شکل موج نقاط مختلف برد را بررسی می کنند و سپس قسمت های آسیب دیده آن را مشخص کرده و در نهایت اقدام به تعمیر و یا تعویض قطعه مورد نظر می کنند. کوچک ترین حرکت اشتباهی در زمان تعمیر بردهای الکترونیکی، ممکن است. کارکرد دستگاه را با مشکل جدی ای رو به رو کند، از این جهت بسیار مهم است. که تعمیر برد دستگاه های خود را به افراد خبره در این زمینه بسپارید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در غرب تهران